Beste,
Ik heb een Audi A4 die voorzien is van Audi Connect, ik heb 3 maand kunnen genieten van deze service en nu is mijn abonnement verlopen.
Ik heb een eigen datasimkaart (van Proximus) in mijn auto steken (de WiFi hotspot die ik ingesteld heb werkt perfect dus ik heb internet connectiviteit) maar de Audi Connect werkt niet meer.
Hoe kan ik Audi Connect terug activeren zodanig dat die gebruik maakt van mijn eigen SIM kaart? Ik kan daar nergens informatie over vinden.
Alvast bedankt voor de feedback!
Mvg,
Bert
Beantwoord
Audi Connect met eigen SIMkaart
Beste antwoord door bertpinoy
Eureka! Ik heb een antwoord gekregen van Audi.
De Audi Connect services moeten door Audi ( de garage dus) geactiveerd worden, dit gebeurt aan de hand van het chassisnummer van het voertuig.
Dit kost €180/jaar of €320/2jaar. Eens geactiveerd kunnen de services gebruikt worden.
Los daarvan moet de bestuurder zelf nog kijken voor een werkende SIMkaart met data abonnement.
Alles samen kan aangekocht worden via Proximus Car Connect, dit voor €20/maand.
Bekijk origineelDe Audi Connect services moeten door Audi ( de garage dus) geactiveerd worden, dit gebeurt aan de hand van het chassisnummer van het voertuig.
Dit kost €180/jaar of €320/2jaar. Eens geactiveerd kunnen de services gebruikt worden.
Los daarvan moet de bestuurder zelf nog kijken voor een werkende SIMkaart met data abonnement.
Alles samen kan aangekocht worden via Proximus Car Connect, dit voor €20/maand.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.