Skip to main content

ASUS USB modem AAM 6000UG drivers voor W8 ?????

ik heb nu een Laptop met W8 en wil me terug connecteren met het internet, maar ik krijg deze blauwe ASUS modem niet aan de praat onder W8. Zijn daar drivers voor beschikbaar of is er door Belgacom een oplossing voorzien?

antwoorden mag ook aan: distero@skynet.be
This topic has been closed for comments

2 reacties

Elsa
  • 156 reacties
  • 24 juli 2013
Vind je eventueel geen drivers op de site van ASUS zelf voor W8

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 130 reacties
  • 24 juli 2013

Dat sommige merken geen drivers voorzien voor een volgende WIndows-versie is niet abnormaal. Ik heb zo al een paar scanners van Canon weg moeten doen omdat Canon geen drivers voorzien had (dan moet je een nieuwe kopen niet?). Bij overgang van Windows ME naar WinXP en van WinXP naar Win7 64bits, al had ik voor die laatste overgang wel een gehackte versie op een forum gevonden, waarmee ik de scanner nog kon gebruiken vanuit een beeldbewerklngsprogramma.. Voor mijn HP-printer waren wél drivers voorzien. Daarom heb ik nu een HP all in One gekocht. Aan Win8 do voorlopig niet mee, omdat Win7 - 64bits nu stabiel draait, en ik geen Windows Tablet of smartphone heb en dus ook geen touch screen toepassingen nodig heb.. Maar als je een nieuwe PC of laptop koopt sta je meestal voor een voldongen feit natuurlijk.

Maar in dit geval zou ik me toch geen zorgen maken. Met de gratis b-box2 kan je op VDSL2 overgaan, en dat is héél andere koek dan ADSL...