Beantwoord

antivirus

  • 6 February 2016
  • 9 reacties
  • 765 Bekeken

Ik heb een nieuwe PC gekocht en zou graag terug Norton installeren. Maar ik krijg altijd de melding "Sorry, u hebt geen Norton Security abonnement". Wat loopt er mis? Ik betaal iedere maand 5 euro voor Norton. Graag spoedig antwoord aub.
icon

Beste antwoord door RedsFan 6 February 2016, 17:24

Bekijk origineel

9 reacties

Het installatieprogramma van Norton moet via Myproximus (onder mijn producten, beveiliging) worden gedownload. Voor Windows is de juiste naam "Norton 360", dus misschien heeft u nog een oude versie?
Reputatie 2
Badge
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_computer/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/norton-installeren-op-een-pc-of-mac.html
Norton installeren op een pc of Mac
Hebt u Norton Multi Security besteld? Om Norton te installeren, volgt u de onderstaande stappen vanop de pc of Mac die u wenst te beveiligen.
​ We raden u aan om Norton te downloaden via MyProximus
Als u de Norton-applicatie rechtstreeks downloadt op de website van Norton, moet u na de installatie uw productsleutel invoeren om Norton te kunnen gebruiken.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


1.Surf naar www.proximus.be/installationnorton vanop de pc of Mac waarop u Norton wilt installeren. U ontvangt deze link ook via sms of e-mail.
2.U komt terecht op de overzichtspagina van Norton in MyProximus. Als u nog geen MyProximus-account hebt, moet u die eerst creëren.
3.Klik op de link Downloaden voor Windows of Downloaden voor Mac en daarna op de knop Downloaden.
4.Dubbelklik op het gedownloade bestand om de installatie te starten. Volg daarna de instructies op het scherm.
5.Zodra de installatie is afgerond, wordt uw product automatisch geactiveerd en geregistreerd bij Norton. U ziet onmiddellijk een bevestigingsbericht.

Uw pc of Mac is nu beveiligd tegen virussen en andere internetaanvallen.
Hebt u meerdere licenties? Herhaal de stappen dan op een andere computer.

Hebt u nog een andere vraag? Neem contact met ons op via e-mail.
Reputatie 7
Badge +6
Dag pepeke,

Is het intussen gelukt met de link die RPG gepost had? Dit is inderdaad de manier om Norton te installeren (via MyProximus).
Je kan je licenties controleren/beheren via MyProximus onder je 'internet producten'.

Moest het nog steeds niet lukken, kan je je telefoonnr of klantennr doorsturen via privebericht naar Het Proximus Team. Dan kijken we het even voor je na.
Badge +4
Pepeke Niet vergeten de eventuele voor-ingestalleerde antivirus software op een nieuwe pc te verwijderen, komt veelal met Mcafee of Norton reeds geinstalleerd !
Reputatie 2
Badge
Pepeke Niet vergeten de eventuele voor-ingestalleerde antivirus software op een nieuwe pc te verwijderen, komt veelal met Mcafee of Norton reeds geinstalleerd !
Normaal verwijderd die zich toch zich vanzelf.althans toen ik een andere virus scanner installeerde.Toen kreeg ik de keuze welke ik wou behouden.
Pepeke Niet vergeten de eventuele voor-ingestalleerde antivirus software op een nieuwe pc te verwijderen, komt veelal met Mcafee of Norton reeds geinstalleerd !

Inderdaad, meerdere AV's op uw PC leidt meestal tot problemen. Vooral de MacAfee "teaser" op nieuwe PC's is een pest ... Die heeft een "verborgen" poortje waardoor hij mogelijk ieder keer terug voor de pinnen komt. Als men niet oppast wordt de ganse MacAfee achter uw rug om geinstalleerd, meestal voor 1 jaar.
Je moet oude soft wel degelijk handmatig verwijderen. Men kan er NIET op rekenen dat software die incompatibel is met W10, en dus mogelijk door W10 verwijderd wordt, op correcte wijze. Dat heeft mij al vele uren zoekwerk opgeleverd om stukken en brokken achtergebleven bibliotheken en services weg te krijgen.
Door de MacAfee te verwijderen is het mij dan toch gelukt. Hartelijk dank!
Als ik via MyProximus /"internet producten" ga kijken, kan ik daar alles beheren en kan ik Norton op 5 toestellen installeren.
Reputatie 2
Badge
Pepeke Niet vergeten de eventuele voor-ingestalleerde antivirus software op een nieuwe pc te verwijderen, komt veelal met Mcafee of Norton reeds geinstalleerd !

Inderdaad, meerdere AV's op uw PC leidt meestal tot problemen. Vooral de MacAfee "teaser" op nieuwe PC's is een pest ... Die heeft een "verborgen" poortje waardoor hij mogelijk ieder keer terug voor de pinnen komt. Als men niet oppast wordt de ganse MacAfee achter uw rug om geinstalleerd, meestal voor 1 jaar.

Omdat je toch blijkbaar alles weet hier kan je me dan eens uitleggen dat op mijn nieuwe pc die ik over 3 jaar gekocht heb.En waar MC AFFEE op geïnstalleerd was.Dat toen die gratis maand verviel ik daar bitdefender heb opgezet via het internet.Die ook 1 maand gratis was, en dan betalent.Dus je hebt 2 antivirussen op 1 moment als je die 2 de versie installeert. Dan vroeg die aan mij welke versie ik wou houden.bitdefender of degene die er reeds op stond.En dit is niet een alleen staand geval.

Je moet oude soft wel degelijk handmatig verwijderen. Men kan er NIET op rekenen dat software die incompatibel is met W10, en dus mogelijk door W10 verwijderd wordt, op correcte wijze. Dat heeft mij al vele uren zoekwerk opgeleverd om stukken en brokken achtergebleven bibliotheken en services weg te krijgen.

Reageer