Vraag

Al 4 dagen geen bereik

  • 29 November 2016
  • 0 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo Proximus.

Ik heb sinds zaterdagochtend geen netwerkbereik meer op mijn smartphone (kan niet bellen, sms'en, surfen via mobiel internet,...). Aangezien ieder bedrijf stilaan meer begint in te zetten op dienstverlening en promotie via social media, probeerde ik eerst contact op te nemen via jullie facebook pagina. Ik heb sinds zaterdag 6(!!) berichten achtergelaten via privébericht, en kreeg NOOIT antwoord.

Gisteren heb ik op het werk mijn middagpauze opgegeven om eens langs te gaan naar een proximuscenter in Brussel (Nieuwsstraat). Daar heb ik 1 uur mogen aanschuiven om uiteindelijk zeer weinig hulp te ontvangen. De medewerker bekeek even mijn gsm, aanhoorde mijn verhaal, gooide een nieuwe simkaart voor mijn neus. Het enige wat die persoon me wist te vertellen waren de volgende woorden: "nieuwe simkaart".

Toen gisterenavond het probleem nog altijd niet opgelost was met de nieuwe simkaart heb ik gebeld naar de klantendienst. Ook deze medewerker kon me amper verder helpen. "De simkaart is geregistreerd meneer, tegen morgen is alles opgelost en heeft u opnieuw bereik".

Deze ochtend, raar maar waar, nog steeds geen bereik.

Wat kan ik nog meer doen om dit probleem in orde te krijgen? En een volgende vraag: hoeveel moeite kan een bedrijf als proximus doen om een klant kwijt te raken?

Kristof

0 reacties

Geen reactie

Reageer