Goeiedag,
ik ben een inwoner van Nederland. Ik heb voor een jaar in Brussel gewerkt en gewoond, waarbij ik een tv/internet pack van Proximus had aangesloten. Dit wil ik nu laten beeindigen, alleen lukt dat niet via proximus.be. Ik heb namelijk een Belgisch telefoon nummer nodig. Nu heb ik het meerdere malen via de klantenservice geprobeerd, maar die blijkt iedere keer bezet te zijn, waarna de verbinding wordt verbroken.
Dus probeer ik het nu via dit forum. Kan een medewerker mij hiermee helpen?
Beantwoord
Abbo pack stoppen vanuit Nederland
Beste antwoord door Joel M
Qaiss schreef:
Goeiedag,
ik ben een inwoner van Nederland. Ik heb voor een jaar in Brussel gewerkt en gewoond, waarbij ik een tv/internet pack van Proximus had aangesloten. Dit wil ik nu laten beeindigen, alleen lukt dat niet via proximus.be. Ik heb namelijk een Belgisch telefoon nummer nodig. Nu heb ik het meerdere malen via de klantenservice geprobeerd, maar die blijkt iedere keer bezet te zijn, waarna de verbinding wordt verbroken.
Beste Qaiss,
Kan u ons via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kunnen we uw dossier eens opvragen.
U kan dat richten naar Het Proximus Team via link:https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met vriendelijke groeten,
Joel
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.