Sinds 6 maanden probeer ik de factuur van de GSM van onze kinderen uit het pack te halen en afzonderlijk te laten factureren.
Na meer dan 10 u telefoneren met de klantendienst, twee maal opsturen van een overname document is dit nog niet in orde.
Ik moet elke maand aan onze volwassen kinderen vragen om hun verbruik terug te storten.
Zij bellen niet alleen maar doen ook allerlei aankopen met hun GSM.
Proximus blijft gewoon doof voor deze aanvraag en de klantendienst stuurt je steeds met een smoes wandelen.
Verschrikkelijk, grote verontwaardiging en ergernis.
De kinderen willen niet wijzigen van provider, wat kan ik doen, help......
Beantwoord
Aanvraag om twee mobiele nummers uit een pack afzonderlijk te factureren
Beste antwoord door KoenN
Dag KVG,
Alvast de excuses.
Je kan best via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen. (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Bekijk origineelAlvast de excuses.
Je kan best via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen. (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.