Hallo,
Ik ben reeds jaar en dag klant bij Proximus, en spaar al enkele jaren via Premium club punten.
Nu ben ik sinds Januari 2016 ook professioneel klant geworden bij Proximus, waardoor er prive een aantal zaken verdwenen zijn uit mijn facturatie, bvb internet en GSM.
Hiermee spaar ik dus minder punten via Premium Club omdat de factuur lager ligt.
Maar ik krijg me ook professioneel niet aangemeld bij Premium of Bizz Club.........???
Graag dus hulp en meer info hierover.
Beantwoord
Aansluiten op Bizz Club
Beste antwoord door Joel M
Beste Ellengcv,
Bent u ondertussen geholpen geweest?
Indien niet, dan mag u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kan ik het even nakijken voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Bekijk origineelBent u ondertussen geholpen geweest?
Indien niet, dan mag u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.
Dan kan ik het even nakijken voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.