Goede middag,
Op 25.08 had ik contact om tv en telefonie te voorzien dewelke op 31.08 werd geïnstalleerd.
Aangezien ik van de Proximus-medewerkers verwacht dat me het beste pakket wordt voorgesteld, verbaasde het me echter dat ik gisteren moest constateren dat de installatie van Tuttimus gratis is (59 euro goedkoper) en 20% korting gedurende de eerste maanden.
Dit heb ik alsnog aangepast op 09.09.
Zoals gemeld, verwacht ik van een klantendienst dat zoiets proactief voorgesteld wordt en me de keuze wordt gelaten..
Aangezien ik dit binnen de 14dagen zelf in orde heb gebracht, verwacht ik dan ook de creditering van deze installatiekost en een verwerking van de mislopen 20%.
Als ik de rekening maak, gaat het toch al om een aanzienlijk bedrag.
Bladzijde 1 / 1
Ter info dit werd reeds 13dagen geleden aangekaart, maar voorlopig mocht ik nog geen antwoord verwachten.
Vandaar deze vermelding op het openbare forum.
Hopelijk mag ik op deze manier wel (de gewenste) reactie bekomen.
Alvast bedankt voor uw spoedige antwoord
Met vriendelijke groeten
Vandaar deze vermelding op het openbare forum.
Hopelijk mag ik op deze manier wel (de gewenste) reactie bekomen.
Alvast bedankt voor uw spoedige antwoord
Met vriendelijke groeten
Hanne, we hebben geantwoord op je privébericht. Sorry voor de langere wachttijd hier.
Groetjes,
Tina
Groetjes,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.