Aanpassen facturatiedatum

  • 3 July 2012
  • 5 reacties
  • 653 Bekeken

Hey Eva

ik heb al een hele tijd een abonnement bij proximus (klantnummer 7431122), maar ik merk dat mijn facturen steeds een andere einddatum van betaling hebben.

Echt handig vind ik dat niet, omdat ik graag mijn betalingen plan op voorhand en liefst in één keer.

Is het mogelijk om de facturatiedatum niet standaard tot 29/maand kan zetten? Zo weet ik tenminste zeker wanneer de rekening ten laatste moet betaald worden en vergeet ik achteraf niets!

Mvg

Tess

5 reacties

Dag Tess,

best even vanaf je vaste lijn of gsm

contact op nemen naar de klantendienst die zullen je door verbinden naar de facturatiedienst ( het zijn opties eh, keuzemenu)



Vaste producten (telefonie, internet, televisie)






0800 22 800


(gratis)








Openingsuren:

Klantendienst:
Maandag - Vrijdag: van 7 tot 22u
Zaterdag: van 8 tot 22u

Facturatie:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 18.30u

Technische dienst:
Maandag - Vrijdag: van 7 tot 22u
Zaterdag - Zondag: van 8 tot 22u





Mobiele producten (proximus diensten)




6000
078 05 6000
(gratis via GSM)

(betalend)



Openingsuren:
Klantendienst:
Alle dagen, de klok rond

Facturatie:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 18.30u

MVG, veel geluk, en laat iets weten aub





Beste Tess,

U heeft als factuurdatum de 3e van de maand staan, dit wil zeggen dat elke 3e van de maand uw factuur afgesloten zal worden en tussen de 8e en de 13e ten laatste naar u verzonden zal worden.

Dit zijn echter vast gelegde factuurdatums en deze kunnen enkel aangepast worden in uitzonderlijke situatie.

Indien u nog meer informatie wenst mag u steeds contact opnemen met de klantendienst.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Badge
Hey Eva

ik heb al een hele tijd een abonnement bij proximus (klantnummer 7431122), maar ik merk dat mijn facturen steeds een andere einddatum van betaling hebben.

Echt handig vind ik dat niet, omdat ik graag mijn betalingen plan op voorhand en liefst in één keer.

Is het mogelijk om de facturatiedatum niet standaard tot 29/maand kan zetten? Zo weet ik tenminste zeker wanneer de rekening ten laatste moet betaald worden en vergeet ik achteraf niets!

Mvg

Tess

Facturen komen precies sneller dan de maand voordien , nu al 5 dagen vroeger of de maand daarvoor , bij Telenet is dit altijd dezelfde datum !
Als je er niet meer dan 12 per jaar krijgt is dat nog niet zo erg ;-))
Badge
Toch wel altijd dezelfde datum dat zou korekt zijn zonder verassing .

Reageer