Hey Eva
ik heb al een hele tijd een abonnement bij proximus (klantnummer 7431122), maar ik merk dat mijn facturen steeds een andere einddatum van betaling hebben.
Echt handig vind ik dat niet, omdat ik graag mijn betalingen plan op voorhand en liefst in één keer.
Is het mogelijk om de facturatiedatum niet standaard tot 29/maand kan zetten? Zo weet ik tenminste zeker wanneer de rekening ten laatste moet betaald worden en vergeet ik achteraf niets!
Mvg
Tess
Dag Tess,
best even vanaf je vaste lijn of gsm
contact op nemen naar de klantendienst die zullen je door verbinden naar de facturatiedienst ( het zijn opties eh, keuzemenu)
Vaste producten (telefonie, internet, televisie)
0800 22 800
(gratis)
Openingsuren:
Klantendienst:
Maandag - Vrijdag: van 7 tot 22u
Zaterdag: van 8 tot 22u
Facturatie:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 18.30u
Technische dienst:
Maandag - Vrijdag: van 7 tot 22u
Zaterdag - Zondag: van 8 tot 22u
Mobiele producten (proximus diensten)
6000
078 05 6000
(gratis via GSM)
(betalend)
Openingsuren:
Klantendienst:
Alle dagen, de klok rond
Facturatie:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 18.30u
MVG, veel geluk, en laat iets weten aub
best even vanaf je vaste lijn of gsm
contact op nemen naar de klantendienst die zullen je door verbinden naar de facturatiedienst ( het zijn opties eh, keuzemenu)
Vaste producten (telefonie, internet, televisie)
0800 22 800
(gratis)
Openingsuren:
Klantendienst:
Maandag - Vrijdag: van 7 tot 22u
Zaterdag: van 8 tot 22u
Facturatie:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 18.30u
Technische dienst:
Maandag - Vrijdag: van 7 tot 22u
Zaterdag - Zondag: van 8 tot 22u
Mobiele producten (proximus diensten)
6000
078 05 6000
(gratis via GSM)
(betalend)
Openingsuren:
Klantendienst:
Alle dagen, de klok rond
Facturatie:
Maandag - Vrijdag: van 8 tot 18.30u
MVG, veel geluk, en laat iets weten aub
A
Beste Tess,
U heeft als factuurdatum de 3e van de maand staan, dit wil zeggen dat elke 3e van de maand uw factuur afgesloten zal worden en tussen de 8e en de 13e ten laatste naar u verzonden zal worden.
Dit zijn echter vast gelegde factuurdatums en deze kunnen enkel aangepast worden in uitzonderlijke situatie.
Indien u nog meer informatie wenst mag u steeds contact opnemen met de klantendienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
U heeft als factuurdatum de 3e van de maand staan, dit wil zeggen dat elke 3e van de maand uw factuur afgesloten zal worden en tussen de 8e en de 13e ten laatste naar u verzonden zal worden.
Dit zijn echter vast gelegde factuurdatums en deze kunnen enkel aangepast worden in uitzonderlijke situatie.
Indien u nog meer informatie wenst mag u steeds contact opnemen met de klantendienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
ik heb al een hele tijd een abonnement bij proximus (klantnummer 7431122), maar ik merk dat mijn facturen steeds een andere einddatum van betaling hebben.
Echt handig vind ik dat niet, omdat ik graag mijn betalingen plan op voorhand en liefst in één keer.
Is het mogelijk om de facturatiedatum niet standaard tot 29/maand kan zetten? Zo weet ik tenminste zeker wanneer de rekening ten laatste moet betaald worden en vergeet ik achteraf niets!
Mvg
Tess
Facturen komen precies sneller dan de maand voordien , nu al 5 dagen vroeger of de maand daarvoor , bij Telenet is dit altijd dezelfde datum !
Toch wel altijd dezelfde datum dat zou korekt zijn zonder verassing .
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.