Skip to main content
ik heb reeds een gratis domeinnaam kunnen registreren (hoewel ik steeds een foutmelding krijg als ik die op mijn persoonlijke hoofdpagina wil beheren). Hiervoor heb ik al enkele geautomatiseerde bevestigingsmails gehad.

Nu zou ik graag gebruik willen maken van dee gratis webruimte. VOor het vinden van de gratis domeinnaam was dit vrijsimpel

ik ga naar:

privé > Internet > Uw website > Gratis domeinnaam.

Hier zijn opties genoeg.

als ik echter hetzelfde wil doen om mijn gratis webruimte aan te vragen, dan krijg ik helemaal geen opties. Er wordt wel vermeld dat dit aangeboden wordt, maar er zijn nergens links naar waar ik dit kan aanvragen.

Steeds als ik naar volgende pagina ga

privé > Internet > Uw website > Gratis webspace

dan kom ik steeds automatisch weer terecht in

privé > Internet > Uw website > Gratis domeinnaam

wat ook bevestigd wordt in het links menu.

Graag zou ik hulp willen bij het aanmaken van deze gratis webspace met het webdomein naam ( xxx . NET) dat ik heb aangemaakt.

uiteindelijk heb ik een gratis webspace kunnen aanmaken via het inschrijvingsformulier in de "help"sectie. Maar is dit wel de juiste manier?

ik krijg nog steeds foutmeldingen als ik mijn domeinnaam wil "beheren"

en ik krijg ook nergens te zien waar mijn gratis webspace nu eigenlijk is? Of hoe ik hier mee moet werken.

Beste driesfranssens,

Op onderstaande link vindt u allerhande uitleg over de gratis domeinnaam en webruimte.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/598%2C601%2C610/sno/1/search/1/session/L3RpbWUvMTI5NDc0NTYwMS9zaWQvUmVoMTFPams%3D

Het best logt u in op de e-services op de website van Belgacom. Als u dan links kiest voor internet, dan moet u van daaruit dit allemaal kunnen aanvragen en beheren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer