Beantwoord

Aangekochte decoder ten onrechte gedeactiveerd



Toon eerste bericht

33 reacties

Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 3
Badge
Dag Bety,

Ik heb je privébericht ook ontvangen, maar je hebt je klantgegevens (klantnr. , tel.nr., gsm nr.) niet vermeld. Zou je ons deze via een privébericht aan het Proximus Team kunnen bezorgen.

Groetjes,

Jos
neem eens contact op maandag door een privébericht te sturen en je kan verwijzen naar je post hier door de link mee te sturen in je privé bericht:
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/aangekochte-decoder-ten-onrechte-gedeactiveerd-35271

Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Een aanvaardbare en klantvriendelijk oplossing zou kunnen zijn dat er morgen een nieuwe decoder geleverd wordt via thuisbezorging EN dat ik niet eerst één maand huur hoef te betalen (die dan nadien misschien gecrediteerd wordt, alhoewel geen zekerheid). Blijft dat ik nog altijd géén TV kan kijken op het tweede toestel en gezien het olympische spelen zijn is dat voor ons een spijtige zaak.
Dit is wat ik las bij een andere vraag, merk op dat er staat dat de oude decoders zullen blijven werken tot 31/1/2017 !!!!!!!

In verband met het eventueel omruilen van je V3 en/of V3b decoder :
▬►voor gehuurde V3/v3b decoder
▬►voor gekochte V3/v3b decoder
Ook voor de aangekochte decoders gaan brieven verstuurd worden.
Via de website http://www.proximus.be/huurdecoder kan de aanvraag gebeuren van zodra de brief ontvangen is

▬ impact op je factuur: Je hebt ingetekend om je decoder te vervangen via bpost en geniet zo van 1 jaar gratis huur.
Na deze termijn zal € 8/maand aangerekend worden indien het je eerste decoder is.
Als je een Pack Comfort of Maxi hebt kost de 2de of 3de decoder € 5/maand.
▬ Voor aangekochte v3 v3b decoder wordt via de procedure uitgelegd in de brief zal de decoder omgewisseld worden naar ons nieuwste model.
Aangezien we de oude modellen niet meer verkopen stellen we je een jaar gratis huur van het nieuwste model voor, aangezien die ook niet meer kunnen aangekocht worden.
Je oude decoder blijft werken tot 31/1/2017, zie ook ->
De V3 zal geen cloudpvr software versie krijgen aangezien die in phaseout zit.
▬ Opgelet:
Wanneer je je decoder vervangt, gaan je opnames helaas verloren.
De programma's die zijn opgenomen met de optie 'Beschikbaar gedurende 60 dagen' blijven echter toegankelijk op je nieuwe decoder.
Ik ben niet van proximus en geef enkel maar de info mee die ik ondertussen opgestoken heb.
Verder info omtrent het omruilen van v3 en v3b decoders:
In verband met het eventueel omruilen van je V3 decoder geef ik je nog twee linken mee waar je wat uitleg kunt vinden:
▬►voor gehuurde V3/v3b decoder
▬►voor gekochte V3/v3b decoder

In verband met het eventueel omruilen van je V3 decoder :
▬►voor gehuurde V3/v3b decoder
▬►voor gekochte V3/v3b decoder
Ook voor de aangekochte decoders gaan brieven verstuurd worden.
Via de website http://www.proximus.be/huurdecoder kan de aanvraag gebeuren van zodra de brief ontvangen is

Volgens iemand die het vernomen heeft van een medewerker die aan dit PX project werkt,
zorg je er best voor dat je aangekochte decoder aan het netwerk is aangesloten en op zijn minst in stand by staat,
volgens hem zou anders Proximus niet zien of je een verkochte decoder hebt of niet.
dit werd door proximus ontkent en zou niet het geval zijn !?


▬ impact op je factuur: Je hebt ingetekend om je decoder te vervangen via bpost en geniet zo van 1 jaar gratis huur.
Na deze termijn zal € 8/maand aangerekend worden indien het je eerste decoder is.
Als je een Pack Comfort of Maxi hebt kost de 2de of 3de decoder € 5/maand.
▬ Voor aangekochte v3 v3b decoder wordt via de procedure uitgelegd in de brief zal de decoder omgewisseld worden naar ons nieuwste model.
Aangezien we de oude modellen niet meer verkopen stellen we je een jaar gratis huur van het nieuwste model voor, aangezien die ook niet meer kunnen aangekocht worden.
Je oude decoder blijft werken tot 31/1/2017, zie ook ->
De V3 zal geen cloudpvr software versie krijgen aangezien die in phaseout zit.
▬ Opgelet:
* Op de brief(vervanging gehuurde v3 decoder) die je gekregen hebt,
staat er dat je oude decoder na 30 dagen niet meer zal werken.
Dus heb je nog 30 dagen om op de oude decoder de opnames te bekijken of
op te nemen via scart op een recorder indien je dit echt wenst,
zie :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#Decoder-opnames-op-DVD-Recorder-copieren
* Wanneer je je decoder vervangt, gaan je PVR opnames helaas verloren.
De programma's die zijn in nPVR opgenomen ('Beschikbaar gedurende 60 dagen') blijven echter toegankelijk op je nieuwe decoder.
Ja, dat had ik al begrepen maar is het dan niet de normale gang van zaken dat men eerst de klant verwittigt en een nieuwe decoder bezorgt alvorens de decoder te deactiveren
Dit gaat over de v3 en v3b die tegen begin van het volgend jaar sowieso niet meer zullen kunnen gebruikt worden.

Reageer