Beantwoord

9 HD zenders vanaf 18 september? Waaronder NPO, Vitaya en Spike

  • 11 September 2017
  • 39 reacties
  • 2169 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Ik ben ook nog in blijde verwachting van deze hd zenders. Nog niets te zien. Benieuwd op welke kanaalnummers deze beschikbaar zullen komen?
Timm1983
Er staat duidelijk "De volgende zenders uit het basisaanbod krijgen een hd-versie op 18/09"
maar staat er niet bij dat het voor dit jaar is 😉 😄

Laat ons het toch nog positief bekijken het is wel 18/09 tot en met 24u ?
Reputatie 3
Badge
Allé Proximus...hoe zit het nu?
Geef eens concrete info zodat de klanten duidelijk weten wat de plannen met bijkomende HD-zenders zijn.
Reputatie 6
Badge +2
nog nicks De volgende zenders uit het basisaanbod krijgen een hd-versie op 18/09:

  • France 3 HD
  • France 4 HD
  • France 5 HD
  • Nickelodeon Spike HD
  • NPO 1 HD
  • NPO 2 HD
  • NPO 3 HD
  • Vitaya HD
  • ARTE Belgique HD

Groetjes,

Antonella


nog niks


Dat had ik wel gedacht dat het nog niks is, waarom verwonderd dat mij niet?
Ik vond het al raar dat er op de infokanalen niks staat vermeld, ik vrees voor een zoveelste uitstel of zal ik zeggen afstel.
Reputatie 2
nog nicks De volgende zenders uit het basisaanbod krijgen een hd-versie op 18/09:

  • France 3 HD
  • France 4 HD
  • France 5 HD
  • Nickelodeon Spike HD
  • NPO 1 HD
  • NPO 2 HD
  • NPO 3 HD
  • Vitaya HD
  • ARTE Belgique HD

Groetjes,

Antonella


nog niks
Reputatie 7
Badge +2
@Antonella: bedankt voor de bevestiging.

@Alexander: We weten dat PX niet zo goed is in communiceren en zijn public relations niet altijd goed verzorgd. Zeker niet wat betreft televisie. Dat zou dus veel beter kunnen. In één slag 9 kanalen omvormen naar HD, dat zouden ze bij TN aan de grote klok hangen.

Maar eind goed, al goed. De verzuchtingen van lange tijd, zullen eindelijk ingelost worden. Nu maar hopen dat ook de rest van de zenders snel volgen. Zeker die zenders in de betalende opties.
Reputatie 2
en vandaag ab explorer in plaats van AB4 vanaaf 20 h en nog niks op de zoveel info kanaal
Reputatie 6
Badge +2
Ze mogen dat stilletjes aan vermelden op de infokanalen.
Reputatie 7
Badge +3
De volgende zenders uit het basisaanbod krijgen een hd-versie op 18/09:

  • France 3 HD
  • France 4 HD
  • France 5 HD
  • Nickelodeon Spike HD
  • NPO 1 HD
  • NPO 2 HD
  • NPO 3 HD
  • Vitaya HD
  • ARTE Belgique HD

Groetjes,

Antonella
Reputatie 6
Badge +2
Moest het waar zijn dat de 3 NPO zenders bij Proximus in HD komen dan zou dat eens tijd worden want bij Telenet zijn die zenders sinds september 2015 in HD te zien dus reeds 2 jaar al.
Idem voor de Franse zenders die zijn ook al enige tijd bij Telenet in HD te zien.
De 2 BBC zenders en de 2 Duitse zenders ARD en ZDF zijn ook al bij Telenet in HD te zien, bij Proximus is dat blijkbaar nog niet aan de orde.
Reputatie 7
Badge +2
Ondertussen heeft TotaalTV ook het nieuws gepubliceerd: http://www.totaaltv.nl/nieuws/proximus-gaat-in-belgie-npo-in-hdkwaliteit-doorgeven/

Geen idee wat hun bron is.
Reputatie 7
Badge +2
Het blijf inderdaad stil. Geen nieuws is goed nieuws, hoop ik. Maar misschien heeft de Franstalige medewerker voor zijn beurt gesproken en is de datum een richtdatum en niet zozeer de effectieve datum.

Ook France Télévisions heeft aan een PX klant bevestigd dat hun zenders in HD beschikbaar zouden komen vanaf 18/09.
Reputatie 3
Badge
In het Vaticaan komt er vlugger witte rook uit de schoorsteen dan bij Proximus.
Allé...een nieuwe datum in het vooruitzicht. Let's hope!!
Reputatie 7
Badge +1
Allee Wim en PX medewerkers is dit zo moeilijk om dit te bevestigen. Ben eerlijk naar de klanten toe en zeg wat er gaat gebeuren. Alvast bedankt voor het antwoord.

Reageer