Skip to main content
Beantwoord

80,443 (BBox-2) (Apache)


Hoi Iedereen, Ik heb al een tijde BBox-2 Ik kan op de nodige sites maar ik draai een paar apache servers ik wil ze portforwarden ik doe dat zo als het werkt bij mijn game server en nog wat andere poorten maar wil ik xammp op een andere apache server portforwarden tcp als udp werkt het alleen maar binnen mijn lokale verbinding en niet bij mijn externe.

Kan iemand mij alstublieft helpen, Alvast Bedankt. :)
Met vriendelijke groeten Kuno.

Beste antwoord door Marleen

Heb je geen factuur van nog net geen maand oud liggen? Daar staat ook altijd een activeringscode op.

Als je er geen meer vindt, zou je er ook één kunnen ontvangen (met een online aanvraag) via sms of per post:
Je kan ook bellen vanaf je Proximus vaste lijn (alleen particulieren) naar 080022263.

De procedure vind je hier:

www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

7 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 9 april 2016
Sorry ik heb nu dus toch al wat gevonden dat je in de e-services het op basic moet zetten maar dat heb ik niet en tijdje geleden is mijn verifeer code om het te registreren op mijn klanten service is al verlopen

Elsa
  • 156 reacties
  • 9 april 2016
Hier staat het beschreven op de proximus site:
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/geblokkeerde-internetpoorten-openen.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 10 april 2016
Elsa schreef:
Hier staat het beschreven op de proximus site:
-> http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/geblokkeerde-internetpoorten-openen.html



Maar hoe kan ik registreren onze codes zijn verlopen voor op ons abonnement te registreren

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • Antwoord
  • 10 april 2016
Heb je geen factuur van nog net geen maand oud liggen? Daar staat ook altijd een activeringscode op.

Als je er geen meer vindt, zou je er ook één kunnen ontvangen (met een online aanvraag) via sms of per post:
Je kan ook bellen vanaf je Proximus vaste lijn (alleen particulieren) naar 080022263.

De procedure vind je hier:

www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 10 april 2016
Marleen schreef:
Heb je geen factuur van nog net geen maand oud liggen? Daar staat ook altijd een activeringscode op.

Als je er geen meer vindt, zou je er ook één kunnen ontvangen via sms op per post:

De procedure vind je hier:


www.proximus.be/nl/support/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html

Uw link is ongeldig

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 92 reacties
  • 10 april 2016
Heb hem verbeterd: nu werkt ie wel. Had nl/support verwisseld. Sorry!

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 10 april 2016
Ok za ik straks doen thx