vorige week was een algemene netwerkfout bij ons in de buurt. Hierdoor hebben we 6(!) dagen geen wifi, tv,...gehad. Om toch iets te kunnen doen werd natuurlijk door iedereen in het gezin de smartphone bovengehaald om bepaalde zaken te controleren. Hierdoor is ons lopend verbruik zwaar overschreden! Weten jullie of er enige compensatie kan verwacht worden van proximus hiervoor? Een netwerk dat 6 dagen platligt is toch alles behalve normaal?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Roel!
Kan u mij even uw klantengegevens van uw vaste producten via een privébericht doorsturen aub?
Dan kijk ik het nodige voor u na .
Mvg,
Wouter
Kan u mij even uw klantengegevens van uw vaste producten via een privébericht doorsturen aub?
Dan kijk ik het nodige voor u na .
Mvg,
Wouter
Hallo wouter,
Hoe doe ik dit in een privé bericht? Is de eerste keer dat ik het forum gebruik en weet nog niet zo goed hoe ik kan reageren
Hoe doe ik dit in een privé bericht? Is de eerste keer dat ik het forum gebruik en weet nog niet zo goed hoe ik kan reageren
Privébericht is ondertussen verstuurd
Hallo Roel!
Bedankt voor de info.
Ik zie dat deze factuur nog lopende is, zodra de factuur is afgesloten kunnen wji de nodige tussenkomsten regelen voor u.
Onze excuses allesinds voor het ongemak.
Mvg,
Wouter
Bedankt voor de info.
Ik zie dat deze factuur nog lopende is, zodra de factuur is afgesloten kunnen wji de nodige tussenkomsten regelen voor u.
Onze excuses allesinds voor het ongemak.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.