Op dit forum en op andere forums lees je dat Proximus enkel in de toekomst nog de mini aanbied als decoder. Wat inhoud dat al de nieuwe klanten enkel de mogelijkheid hebben om 1 programma online op te slaan en niet op de harde schijf. Oudere klanten bv met V5, V4, enz... die kunnen opnemen op harde schijf kunnen 2 programma's opslaan eentje op schijf en eentje online. Beide klanten betalen evenveel en hebben niet dezelfde mogelijkheden is dat geen discriminatie bij een nieuwe klant?
Lees dat Proximus via software update al de oudere decoders met harde schijf die functie zal uitslakelen om op te nemen op harde schijf zodat het zal komen zoals bij de nieuwe klanten 1 opname online.
Het kom er op neer dat binnenkort wij nog 1 programma gaan kunnen opnemen in plaats van 2 opnames. Wat ik al paar maanden hier op het forum zegt dat Proximus een verborgen agenda geeft met de zenders omdat 2/3 van de klanten opnemen om de reclame te kunnen door te spoelen.
Graag had ik van Proximus hier een antwoord met wat ik lees en zonder veel blabla op mijn één vraag. Wat is de toekomst 1 of 2 opnames voor de klanten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.