Op dit forum en op andere forums lees je dat Proximus enkel in de toekomst nog de mini aanbied als decoder. Wat inhoud dat al de nieuwe klanten enkel de mogelijkheid hebben om 1 programma online op te slaan en niet op de harde schijf. Oudere klanten bv met V5, V4, enz... die kunnen opnemen op harde schijf kunnen 2 programma's opslaan eentje op schijf en eentje online. Beide klanten betalen evenveel en hebben niet dezelfde mogelijkheden is dat geen discriminatie bij een nieuwe klant?
Lees dat Proximus via software update al de oudere decoders met harde schijf die functie zal uitslakelen om op te nemen op harde schijf zodat het zal komen zoals bij de nieuwe klanten 1 opname online.
Het kom er op neer dat binnenkort wij nog 1 programma gaan kunnen opnemen in plaats van 2 opnames. Wat ik al paar maanden hier op het forum zegt dat Proximus een verborgen agenda geeft met de zenders omdat 2/3 van de klanten opnemen om de reclame te kunnen door te spoelen.
Graag had ik van Proximus hier een antwoord met wat ik lees en zonder veel blabla op mijn één vraag. Wat is de toekomst 1 of 2 opnames voor de klanten
Bladzijde 1 / 4
Neen je hebt geen ongelijk de Proximus technieker die ik gesproken heb tijdens zijn bezoek heeft het mij gezegd, of anders is het een leugenaar !
Blijkbaar is er nog een Patrick maar ben andere.
Ken hoe kom je aan die prijzen voor mijn ziekte had ik tv vlaanderen in de vrachtwagen en gans de installatie koste mij 100 euro ontvanger en schotelantenne en maandelijks 10 euro bij TV vlaanderen. meer was het niet.
Heb hier intussen al veel meningen gelezen maar kom en blijft er op neer dat binnenkort wij enkel nog online gaan kunnen opnemen en hoop dat verkeerd ben, dus Proximus medewerkers verbetert mij aub en zeg dat ik ongelijk hebt.
Ken hoe kom je aan die prijzen voor mijn ziekte had ik tv vlaanderen in de vrachtwagen en gans de installatie koste mij 100 euro ontvanger en schotelantenne en maandelijks 10 euro bij TV vlaanderen. meer was het niet.
Heb hier intussen al veel meningen gelezen maar kom en blijft er op neer dat binnenkort wij enkel nog online gaan kunnen opnemen en hoop dat verkeerd ben, dus Proximus medewerkers verbetert mij aub en zeg dat ik ongelijk hebt.
Alexander,zeg nooit nooit want je weet ook al hoe vaak ik ben terug gekeerd.Misschien zie ik voetbal wel zitten als pro leque bij eleven komt.En eleven niet bij telenet uitgezonden word.Want een schotel daat moet je ook het eerste jaar in investeren.Ongeveer 500€.Dan maandelijks iets meer dan 20€.
@philippe ik weet wel welk ander vidue je wilt zeggen,maar dat is hij niet.Van Patrick V heb ik al goed niets meer vernomen.
En terwijl er gekaart wordt, kan er (voorlopig) nog zoveel opgenomen worden als we willen, bij Proximus.
haha, we hebben al zeker een vierde
Strippoker?
zou die vierde man dan Patrick zijn (LOL)
Nog 1 en we kunnen kaarten, want ik ben de derde.Hier gebeurt tenminste nog (n)iets!
Ze zeggen altijd klagers hebben geen nood en dat weten ze blijkbaar niet alleen bij PX en bij TN alleen.
allee als het zover komt dan zijn we mss nog met ons getweeën bij PX en dan zullen we waarschijnlijk wel kunnen kiezen welke zenders we willen in ons pakket, alleen deze waarschijnlijk die gratis zijn voor PX
allee als het zover komt dan zijn we mss nog met ons getweeën bij PX en dan zullen we waarschijnlijk wel kunnen kiezen welke zenders we willen in ons pakket, alleen deze waarschijnlijk die gratis zijn voor PX
Ze zullen pas in actie schieten als ze nog 1 klant overhouden.
Wie die laatste klant zal zijn is koffiedik kijken, het zal alleszins Ken niet zijn aangezien hij niet meer bij Proximus zit ofwel zal het Elsa zijn ofwel ik.
Wie die laatste klant zal zijn is koffiedik kijken, het zal alleszins Ken niet zijn aangezien hij niet meer bij Proximus zit ofwel zal het Elsa zijn ofwel ik.
Zo te zien aan al de berichten van Parick, is hij heel negatief tegenover Proximus en heeft hij heel weinig goeds te vertellen, moest ik zo ontevreden zijn over Proximus dan zou er toch geen enkel haar meer op mijn hoofd staan die er nog aan denkt van bij Proximus te blijven.
Ik weet niet als je dezelde bent als een ander naamgenoot hier op het forum, maar die heeft ook alle instanties aangesproken en ik heb toch nog niets zien veranderen, dus er is maar één manier niet dreigen maar de overstap doen en dan zouden ze op den duur er wel iets moeten aan doen of het is verzuipen!
Ik weet niet als je dezelde bent als een ander naamgenoot hier op het forum, maar die heeft ook alle instanties aangesproken en ik heb toch nog niets zien veranderen, dus er is maar één manier niet dreigen maar de overstap doen en dan zouden ze op den duur er wel iets moeten aan doen of het is verzuipen!
De oplossing is nochtans simpel allemaal overstappen naar TN
Zeker weten Alexander frustrerend als klant dat je weet dat je gelijk hebt maar dat je machteloos staat. Vooral dat ze in Brussel de medewerkers het antwoord hebben maar blijkbaar ook een spreekverbod
Ja wat wil je, Proximus draait graag rond de pot.
Mens leert dagelijks bij Elsa en Proximus blijf maar zwijgen op dit onderwerp hier op de topic. Wat is het toch lastig om eens eerlijk te zijn tegen de klanten.
Ik zou eerder iemand verwittigen als hij een legaal programma gebruikt want dan ben je toch geen echte belg zenne
die programma's en openvpn worden al lang gebruikt om zich als bvb een americaan voor te doen, dus er ligger er maar weinig wakker van denk ik.
die programma's en openvpn worden al lang gebruikt om zich als bvb een americaan voor te doen, dus er ligger er maar weinig wakker van denk ik.
Oeps Jamo had geen flauw idee dat het niet legaal is dat programma, buurjongen had dat geïnstalleerd voor mij op de pc. . Intussen beetje google gedaan en klopt wat je zegt. en volgende gevonden.
http://www.demorgen.be/technologie/netflix-bibbert-voor-popcorn-time-maar-u-zou-dat-beter-ook-doen-a2196550/
Ik kijk naar mijn geldbeugel en ik kijk enkel naar de film en dat is het neem hem niet op. Denk niet dat last zal hebben met 2 a 3 films per week dat ik bekijkt 🙂 maar thx voor de info
http://www.demorgen.be/technologie/netflix-bibbert-voor-popcorn-time-maar-u-zou-dat-beter-ook-doen-a2196550/
Ik kijk naar mijn geldbeugel en ik kijk enkel naar de film en dat is het neem hem niet op. Denk niet dat last zal hebben met 2 a 3 films per week dat ik bekijkt 🙂 maar thx voor de info
@ Patrick,ik zo toch maar oppassen met u popcorn:
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2442041/2015/09/01/Filmstudio-sleept-Popcorn-Time-gebruikers-voor-de-rechtbank.dhtml" target="_blank
http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2442041/2015/09/01/Filmstudio-sleept-Popcorn-Time-gebruikers-voor-de-rechtbank.dhtml" target="_blank
Het heeft ook allemaal niet te maken vind ik met het aantal zenders,of naar wat of naar hoeveel je kijkt.als je op een satelliet kijkt zie je duizenden zenders,en daar zie je er misschien ook maar een 20 tal van.
@sinjoor ik heb dus zoals ik zei,mijn zenders geteld,en kom op ongeveer een 240 zenders.tv en radio.Wat zit daar dus nog bij.Ik heb een pack bij telenet daarom is het daar nu ook veel goedkoper.vroeger waren prijzen tussen belgacom en telenet veel meer uitgesproken dan nu.nu liggen ze digter bij elkaar.Vorige maand betaalde ik 130€ nu slechts 90€;Daarbij heb je je 2000 films ik heb dus ook het Franse pakket en het sport pakket.
Ja Elsa, ik moet toegeven, dat ik opnames (vroeger met nog 30 dagen) soms tot op het randje van nog 1dag liet staan, en dan nog verplicht was ze nog snel op DVD-HDD over te kopiëren als ik ze niet wou verliezen. Nu duurt het al 2 maanden voor ze verlopen zijn, en dus is er nu nog geen enkele verlopen. Maar die 60 dagen helpen me niet écht vooruit. Om bij te houden is 60 dagen te kort, om uitgesteld te kijken inderdaad te lang, omdat het dan onoverzichtelijk wordt, en dan heb ik nog maar één decoder! Met meerdere decoders moet dat nogal chaotisch zijn! Tenzij ze het (zoals in een ander topic eens gevraagd) de mogelijk creëren om submappen per gebruiker/decoder te maken...
Inderdaad Sinjoor nu zitten de mensen met veel te veel vragen of toch deze die het al weten dat er in toekomst geen decoders meer zullen ter beschikking zijn met HDD en dus ook geen PVR meer!
Zouden ze dan mss uit stiksteken kunnen afleiden dat er maar een minderheid echt behoefte heeft om een opnames heel lang te kunnen bewaren???
Het is nu wel persoonlijk wat ik zeg, maar ik heb echt geen behoefte aan een opname die 60 dagen blijft staan, als ik ze in de eerste 14 dagen niet bekeken heb, of zelf nog minder, dan stel ik vast dat ik die later toch nooit meer bekijk, natuurlijk weet ik niet, in percentage uitgedrukt van het totaal aantal TV klanten, hoeveel daar ook zo over denken , dat is weer wat anders, zeker niet diegenen die hier op het forum komen of op sociale media om te klagen dat PVR zal wegvallen, dat is evident, maar is dat de grote meerderheid! dat zal de doorslag geven volgens mij voor Prox zijn beslissing om het af te schaffen, enfin ik ben maar luidop aan het denken hé Sinjoor, en ik kan er ook totaal neffens zitten met mijn redenering en trekken ze het zich gewoon niet aan wat de klanten denken !!!!! ;-)
Zouden ze dan mss uit stiksteken kunnen afleiden dat er maar een minderheid echt behoefte heeft om een opnames heel lang te kunnen bewaren???
Het is nu wel persoonlijk wat ik zeg, maar ik heb echt geen behoefte aan een opname die 60 dagen blijft staan, als ik ze in de eerste 14 dagen niet bekeken heb, of zelf nog minder, dan stel ik vast dat ik die later toch nooit meer bekijk, natuurlijk weet ik niet, in percentage uitgedrukt van het totaal aantal TV klanten, hoeveel daar ook zo over denken , dat is weer wat anders, zeker niet diegenen die hier op het forum komen of op sociale media om te klagen dat PVR zal wegvallen, dat is evident, maar is dat de grote meerderheid! dat zal de doorslag geven volgens mij voor Prox zijn beslissing om het af te schaffen, enfin ik ben maar luidop aan het denken hé Sinjoor, en ik kan er ook totaal neffens zitten met mijn redenering en trekken ze het zich gewoon niet aan wat de klanten denken !!!!! ;-)
Zouden beter de klant de keuze laten en per zender laten betalen
Dat is iets wat ideaal zou zijn volgens mij en wat ik hier al dikwijls aangehaald heb (nu wel al een tijd geleden), maar ik denk dat dit heel moeilijk te regelen valt, in die zin dat ze nu weten wat ze binnen halen aan inkomsten door een vast basis pakket, dus zoveel TV klanten dus zoveel komt er binnen en zoveel kunnen we uitgeven aan die zenders samen die in dat pakket zitten. In het ander geval weten ze totaal niet hoeveel zenders en de welke een TV klant gaat nemen en voor hoe lang gaat die zender x nemen en dan mss overschakelen naar een ander zender y enz...
Gewoon aan de huur die ik uitspaar om films te huren Ken bij Proximus. Heb die nu die films gratis via dat programma. En 80 zenders dat klopt ook wel ongeveer maar daar ben ik niets mee 2/3 van het aanbod bekijk ik nooit heb geen bal interesse in die kanalen spreek geen Duits Spaans Italiaans of Engels. Zouden beter de klant de keuze laten en per zender laten betalen ik heb er ik maar 12 zenders nodig al de rest kan de pot op.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.