3D Films huren op Belgacom tv

  • 14 July 2015
  • 7 reacties
  • 761 Bekeken

hallo,


We zouden heel graag eens een 3D film huren via de tv, we krijgen een hele lijst films te zien maar nergens staat erbij of het een 3 D film is.


kunnen jullie even helpen aub?


Groetjes karine

7 reacties

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee maar mss door een PB te sturen kunnen ze u verder helpen


PB sturen: ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


Dag Karine,
spijtig genoeg hebben we ons 3d aanbod stop gezet wegens slechts beperkte interesse.
MVG,

Wim
Beste Elsa en Wim,


Bedankt voor jullie snelle reactiesmiley


Das heel jammer, we hebben net een UHD tv gekocht en hadden de 3D functie eens getest en we vonden het heel leuk, om de balonnen hier in huis te zien hangenlach


het eerste wat we wilden was een 3D film huren en nu....nu kunnen we niet.


zouden er 3D films op netfix zijn? of kan er eventueel een optie op genomen worden?




groetjes ,


Karine


Reputatie 6
Badge +2
Dat zal je aan Netflix moeten vragen maar tot zover ik weet zitten er geen 3D films in het aanbod van Netflix.


Het enige dat je kan doen is een 3D Blu-Ray speler kopen en 3D films kopen of huren die op Blu-Ray uitgebracht zijn.
Bedankt voor je reactie Alexander


we zullen erover nadenken om een Blue-Ray speler te kopen,


het 3D tijdperk is al voorbij voor het begonnen is,mochten ze eigenlijk nooit uitgebracht hebben, er is geen respons voor :(




groetjes en alvast een fijne vakantie voor het hele Teamja




Karine
niet dat het echt belangrijk is maar enkel ter info:


Het Proximus team op het forum bestaat alleen onder de naam 'onze medewerkers'


al de rest zijn forumleden, zoals ik ook trouwens.


Voor u ook een fijne vakantie


groetjes, Elsa
En anders overstappen naar een ander operator.want uk vind niet dat je dit kan vergelijken zoals een zender die maar door een 100 tal mensen word bekeken of 3-3D zenders die gebruikt worden door 100 mensen en regelmatig worden ververst.Dit is totaal iets buiten de kwestie .En zou ik begrijpen als Karine de enigste zou zijn die zulke films zou op vragen.Maar ik weet dat sommige films opvraagbaar zijn in SD HD of 3D,en soms hebben sommigen 3 keuze mogelijkheden.

Reageer