Beantwoord

2 vorige fakturen nog steeds niet in orde

  • 26 April 2017
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

Teneinde raad wend ik me tot dit forum met als klantnr 611869598 en verwijzend naar mijn 2 vorige facturen met respectievelijk als referentienummer 6702377490 dd 8/3/17 en 6702916099 dd 9/4/17. Op beide facturen wordt een bedrag aangerekend voor "unlimited calls national/international": dit item werd nooit besteld. Toen we in januari 17 een Bizz All in bestelden, wensten we als promo 17 euro korting gedurende 12 maanden: dit is ook nog nooit gebeurd ondanks dit geregistreerd stond op de bevestiging tot aanvraag die we van Proximus via mail mochten ontvangen.
Tenslotte hebben we Mevr Daphne Steyaert van het Proximus kantoor te Eeklo gecontacteerd waarbij 2 klachten werden geregistreerd, nl 41900262 dd 17/3/17 (nog steeds niet afgehandeld!) en 42361644 dd 25/4/17 dit om voormelde problemen op te lossen. Ondertussen betalen we maar verder om geen afsluiting te bekomen gelet op de beroepsactiviteit! Vandaag mag ik van Mevr Daphne Steyaert vernemen dat ze nog steeds geen onderhandeling kon opstarten met de hoofdzetel van Proximus omdat de cases nog niet aan iemand van Proximus zijn toegekend! Nu zijn we echt ten einde raad en weten we niet meer waar we ons naar toe moeten wenden. Wie kan me helpen want enig mailadres waarop we Proximus kunnen rechtstreeks contacteren, vinden we niet.
Tevens heb ik reeds meermaals via Proximus Chat contact proberen te nemen met de nodige uitleg, doch er komt geen antwoord, noch een verbinding.
Met dank voor het antwoord alvast.
icon

Beste antwoord door marcel1953 26 April 2017, 13:08

Bekijk origineel

4 reacties

Inmiddels ben ik telefonisch gecontacteerd geweest en zou de zaak opgelost zijn. Wat goed is, mag ook gezegd worden. Dus, Proximus, bedankt alvast.
en jij gelooft dat ?WACHT MAAR AF ! bij mij is het na 3 maand nog niet opgelost . zolang ik gewoon comfort was geen prob met faktuur ..... IK STAP OVER NAAR FAMILUS en geen enkele faktuur klopt nog sinds
Ik heb inmiddels een mail gehad ter bevestiging alsook zie ik al aanpassingen op 'my proximus'. Dus 'hoop doet leven'.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Gracie,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Alvast excuses

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer