Tenslotte hebben we Mevr Daphne Steyaert van het Proximus kantoor te Eeklo gecontacteerd waarbij 2 klachten werden geregistreerd, nl 41900262 dd 17/3/17 (nog steeds niet afgehandeld!) en 42361644 dd 25/4/17 dit om voormelde problemen op te lossen. Ondertussen betalen we maar verder om geen afsluiting te bekomen gelet op de beroepsactiviteit! Vandaag mag ik van Mevr Daphne Steyaert vernemen dat ze nog steeds geen onderhandeling kon opstarten met de hoofdzetel van Proximus omdat de cases nog niet aan iemand van Proximus zijn toegekend! Nu zijn we echt ten einde raad en weten we niet meer waar we ons naar toe moeten wenden. Wie kan me helpen want enig mailadres waarop we Proximus kunnen rechtstreeks contacteren, vinden we niet.
Tevens heb ik reeds meermaals via Proximus Chat contact proberen te nemen met de nodige uitleg, doch er komt geen antwoord, noch een verbinding.
Met dank voor het antwoord alvast.
Beste antwoord door marcel1953
Bekijk origineel