Als ik een 150 GB volume pack probeer te bestellen krijg ik de volgende melding (zie foto in bijlage):
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Wat kan ik hier aan doen? 😞
Beantwoord
150 GB volume pack bestellen lukt niet
Beste antwoord door Pike_v1
Probeer eens via:
My Proximus (www)
Menu (links bovenaan)
Tab My Proximus
Tab Mijn producten
Tab Bekijk en configureer mijn
internetopties
Op het tabblad Diensten, de verborgen tab "beschikbaar" aanklikken; nu komt de volume-uitbreiding van 150GB te voorschijn...
Om een of andere reden krijg ik dezelfde melding als ik via "mijn verbruik" extra volume wil toevoegen. Daarom werk ik via "mijn producten"...
Grtz Pike_v1
Internet
Bekijk origineelMy Proximus (www)
Menu (links bovenaan)
Tab My Proximus
Tab Mijn producten
Tab Bekijk en configureer mijn
internetopties
Op het tabblad Diensten, de verborgen tab "beschikbaar" aanklikken; nu komt de volume-uitbreiding van 150GB te voorschijn...
Om een of andere reden krijg ik dezelfde melding als ik via "mijn verbruik" extra volume wil toevoegen. Daarom werk ik via "mijn producten"...
Grtz Pike_v1
Internet
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.