132 tv nostalgie net

  • 17 November 2011
  • 2 reacties
  • 1519 Bekeken

In Nederland zit er een fantastische zender die muziek van vroeger jaren uit zend en series.

Ik heb een e-mail verstuurd naar hun met de vraag als ze in België ook te krijgen zijn en krijg deze e-mail terug.

Daar zijn we mee bezig we zijn aan het onderhandelien met telenet.

Ik hoop dat deze zender ook misschien op Belgacom tv zal beschikbaar zijn.

www.192tv.nl

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Belgacom klanten zullen weer eens uit de boot vallen. Nieuwe intressante zenders gaan blijkbaar allemaal naar telenet. Helaas! Dus mensen van Belgacom schiet eens in aktie en breng nog eens iets nieuws en niet enkel het zoveelste Franstalige kanaal. De Duitse zenders wachten we inmiddels ook al jaren tevergeefs op, idem voor Fox Life, CNBC enz
Reputatie 5
Badge +2
Je hebt 100% gelijk William43. Ik dacht dat 192TV in gesprek was met Belgacom ? Blijkbaar is het dan afgesprongen en gaat de kabelmonopolist Telenet lopen met de zender ? Echt schandalig dat Belgacom passief langs de kant staat en het zenderaanbod verwaarloost. Geld heeft de afdeling Belgacom TV normaal niet te kort, zeker als je uitzendcontracten afsluit met voetbalclubs. Hoelang gaat het nu duren voor er een nieuwe zender bijkomt zonder dat er een zender voor moet wijken ? In het kamp van Eva en Belgacom blijft het zoals gewoonlijk muisstil.

Telenet wordt steeds aantrekkelijker voor Belgacom TV-abonnees, zeker volgend jaar. Triestig dat Belgacom niks doet aan het zenderaanbod, wat nochtans wel een troef kan zijn voor de mensen.

Mvg

Reageer