Vraag

Wie kan mij helpen?

  • 27 April 2020
  • 6 reacties
  • 170 Bekeken

Hallo ik ben net verhuisd en wou op mijn nieuw adres Proximus. Een  goeie maand en een half geleden nam ik contact op met jullie. Bij nazicht van mijn contract zag ik dat het adres onjuist was, wat ik ook direct heb gemeld! Tot 2 maal toe. Eerst waren de gsm nummers aan de beurt, die van mijn kinderen gingen vlot maar de mijne bleef achter. Er gingen 3 weken en meerdere telefoontjes over vooraleer dit volgens mij simpel probleem was opgelost. Maar ondertussen wel een datum voor aansluiting internet en tv. Tot vorige vrijdag...kon niet meer doorgaan omdat het adres niet correct was. Vandaag was de afspraak en verschillende mensen bij Proximus vertelden tegenstrijdige dingen over die afspraak. Er werd me zelfs gezegd dat ik vandaag moest afwachten of ze al dan niet kwamen. Dan pas kon er iets aan gedaan worden! Jullie weten dus niet wat er op jullie techniekers hun planning staat. Net opnieuw gebeld en ik zal binnen 48 u iemand horen hebben ze mij verteld. Er zijn ondertussen al zoveel ticket aangemaakt dat wij waarschijnlijk als de moeilijke klant gezien worden. Ik heb 2 tieners die thuis les moeten volgen maar dit gaat niet zonder internet. Hopelijk kan er ons iemand helpen want wij hebben dringend internet nodig! Als deze klacht hier niet terecht verschijnt, wil ik mij verontschuldigen maar dan is dat alleen omdat zelfs klachten bij jullie heel moeilijk te maken zijn.


6 reacties

Ter info: Als een proximus forum medewerker hier de draad opneemt, kan er nagetrokken worden bij de achterliggende diensten , indien die nu niet meer aanwezig zijn zal het voor morgen zijn dat ze hierbij kunnen verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@sandy72 

dit vind ik allemaal heel vervelend lopen, excuses.

Ik maak hier een dossier voor op om na te gaan waar de verhuis blokkeert, want dit is niet standaard.

Verder zoek ik een collega die dit ook vandaag al kan bekijken (en oplossen hoop ik :-) ) 

vriendelijke groeten,

Tina

 

Als de rekening is betaald (of automatisch afgeschreven)  dan is Proximus verplicht te leveren.

 

@sandy72 mss ook in afwachting eens kijken of je de proximus wifi hotspot daar, met SSID = “ Proximus Public Wi-fii”, van dichte buren kunt ontvangen en zo kun je dan ook op het internet, als je geluk hebt!.

Of anders moet Proximus een geste doen door u via het mobiele netwerk te laten surfen als je  dan bv je smartphone instelt als wifi hotspot, zodat je via deze weg ook kunt surfen tot de aansluiting in orde is.

Reputatie 7
Badge +3

@sandy72 

Ik merk dat er schot komt in het dossier van de verhuis.

Verder heb ik data van de mobiles nagekeken en zie dat er nog vele GB ter beschikking zijn… dus momenteel nog geen probleem ?

Hopelijk komt alles snel in orde

Groeten,

Tina

Inderdaad ondertussen hebben we van gisteren internet en tv aansluiting. Bedankt voor de reacties en tips.

Reageer