wachtende op mijn bestelling van 10 december die nu ,dd 14/12/2020, nog niet werd geleverd
VRAAG
bestellingR000000110000DCUT3 met Ref. (THREAD_ID:192961700885
Beste, ik heb een online dd. 12/12/2019 mijn verhuis geregeld met bestelling van "gsm+abonnement". Ondertussen .
Ondertussen zijn we 13/01/2020 en heb nog steeds geen levering van toestel.
Na de zoveelste keer naar een proximus winkelpunt gaan om mijn bestelling in orde te maken, wordt je terplaatse weer eens door een medewerker geagiteerd te woord gestaan. " Mevrouw, wij kunnen online bestellingen in een shop niet regelen. En dit wordt dan wel vervelend dat je hetzelfde te horen krijgt wanneer je klantendienst opbelt. Graag een antwoord wanneer mijn gsm wordt geleverd
Bedankt
Mvg
Bladzijde 1 / 1
@Minalina Daar is een dossier 44106427 volop in behandeling.De dossierbeheerder gaat u automatisch verder op de hoogte houden van zodra er nieuws is.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel
Beste
je hebt ook contact opgenomen met de ombudsdienst.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.