Vraag

verzending smartphone

  • 29 November 2022
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Op 25/11/22 heb ik via de webshop een smartphone besteld. Deze zou vandaag 29/11 geleverd worden.

Ik heb reeds contact opgenomen met de klantendienst.

Daar wist men mij te vertellen dat gezien de drukte de smartphone nog steeds niet verzonden is.

Ik kan begrijpen dat het druk is, maar 4 dagen na de bestelling nog niet eens verzonden is niet echt ok.

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ken s ik heb de dossierbeheerder gevraagd om dit na te kijken en je te informeren (dossier 51657940). Groetjes, Heidi

Dag Heidi

 

Ondertussen nog steeds niks vernomen.

 

Groeten.

 

Ken

Reputatie 7
Badge +3

@ken s Kan u mij het webshopnummer/bestellingsnummer bezorgen.Welke type gsm had u gevraagd en welk bedrag had u gestort.Dan kijk ik  het vlug na voor u.Groetjes,Joel

Dag Joel,

 

 

Bestelnummer is:
R4WEBSHOP016158606

Smartphone: Xiaomi 12T Zwart - 128 GB

 

Het is een smartphone met abonnement en het bedrag zou bij de volgende factuur automatisch verrekend worden.

Groeten.

 

Ken

 

Reputatie 7
Badge +3

@ken s Ik zie onder dat order enkel als aanvraag Flex S maar geen gsm-toestel met abonnement.

 

Het is zo dat je eerst het voorschot moet overschrijven van het toestel.(9EUR met abonnement)en dan pas gaat het toestel kunnen geleverd worden.De afbetaling van het toestel gebeurt achteraf via de facturen van Proximus alsook de aanrekening van het gsm-abonnement.Als deze mogelijkheider niet was dan is er iets foutgelopen is bij de aanvraag.

U kan de aanvraag alsnog doen via de link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_xiaomi-12t-black/particulieren/toestellen/winkel/xiaomi-12t-black.html/?ot=jointOffer

Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,Joel

Deze mogelijkheid was inderdaad niet voor handen.

Ik doe de aanvraag via de link

Reageer