Skip to main content
Vraag

Verhuis - geen reactie vanwege Proximus?

Hallo,

Ik verhuis eind april, dus heb ik een week geleden via https://www.proximus.be/nl/id_cr_move/particulieren/verhuizen-zonder-zorgen.html een online aanvraag gedaan, maar ik heb hier nog geen reactie op ontvangen. Ik heb zelfs geen bevestigingsmail ontvangen. Een paar dagen later heb ik het nog eens geprobeerd, omdat ik dacht dat ik misschien iets vergeten was, maar hetzelfde probleem: geen bevestigingsmail en geen reactie van Proximus :( Dus hopelijk heb ik nu geen twee bestellingen geplaatst…

In mijn huidige woning ligt er nog geen fiber, maar in mijn nieuwe woning wel, misschien is dat het probleem? Het is in dezelfde stad. Ik heb enkel een los internetabonnement, dus geen pack.

Bedankt

M.

5 reacties

Martin
  • 33189 reacties
  • 18 maart 2025

@mhoys72 omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen natrekken, vul dan in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat zij u morgen vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 maart 2025

Bedankt, heb de gegevens aangevuld in mijn profiel.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2135 reacties
  • 19 maart 2025

@mhoys72 Ik zie inderdaad nog geen registratie van de verhuis.Kan u in uw profile bij Tickets uw nieuw adres noteren.Dan laat ik u bellen door iemand van de commerciële dienst om uw verhuis in te leiden.Groetjes,Joel

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 19 maart 2025

Ok, ik heb het Ticket veld aangevuld met mijn nieuw adres.

Bedankt,

M.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 20 maart 2025

Dag ​@mhoys72 ik heb gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi