Beantwoord

Verhuis afspraak niet nagekomen

  • 2 March 2022
  • 7 reacties
  • 216 Bekeken

Reputatie 2
Badge

ik had vandaag een afspraak voor een installatie op mijn nieuw adres. Een verhuis dus.

 

Ze zijn niet komen opdagen en sturen zomaar een nieuwe afspraak. Dit is niet fatsoenlijk. Ik heb een hele dag zitten wachten en verscheidene afspraken moeten verleggen omdat jullie geen vast uur kunnen geven. Daar boven op betaal ik 180 euro per maand bijna ! Ik heb de afspraak van vandaag 3 weken geleden geboekt. Zodat mijn verhuis vlotjes verloopt. Nu moeten wij nog eens wachten tot 10 maart, een datum dat ik niet aanwezig kan zijn. En dan verwachten jullie nog dat ik ga betalen voor een service dat ik niet krijg.

 

Ik heb mijn afspraak tijdig geboekt. Door proximus word de afspraak eigenhandig verzet. Ik hoor dus niet te betalen voor de periode tussen 2 en 10 maart. Ik wil dus vragen om een credit nota voor deze periode. Ik heb ook speciaal verlof genomen om alles te regelen. 10 maart kan ik niet. Ik heb tijd tot en met 6 maart. Als jullie niet kunnen komen zoals afgesproken dan stap ik over naar een andere provider. 180 euro per maand en jullie willen niet eens fatsoenlijk een afspraak nakomen.  Een persoon ziek? Stuur dan iemand anders jullie hebbe genoeg personeel

icon

Beste antwoord door tina.b 3 March 2022, 09:10

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@hakimam 

excuses dat dit zo verloopt

ik heb je bericht doorgestuurd naar de betrokken dienst met de vraag voor oplossing

op dit moment is er nog geen aanrekening voor maart.

we hopen oprecht dat je spoedig geholpen wordt

groetjes

Tina

Reputatie 2
Badge

Het probleem is ondertussen opgelost. De klantendienst heeft geregeld dat er direct iemand anders kwam

Reputatie 7
Badge +3

@hakimam Fijn om te horen dat alles is opgelost geraakt.Groetjes,Joel

Ik heb een afspraak voor verhuis ingediend op 24/8/22 en normaal ging iemand vandaag komen om installeren maar heelaas niks. Ik heb op 4 weken tijd meermaals gebeld om zeker te zijn dat zij vandaag ging komen en altijd zelfde antwoord, ja mevrouw iemand komt zeker! Tot vandaag, meermaals gebeld, telkens ander persoon met verschillende antwoorden. Telefoon contact valt 3 keer weg en 3 keer terug gebeld met 3 verschillende mensen en 3 verschillende verhalen. Niks is opgelost en ik vermoed niks gaat komen van deze verhaal. Dag verlof om zeep. 

Klantnr 62450**** Orderreferentie SHE_R000000260146***** Afspraak in proximusstore op 29juni voor overstap van Orange naar professioneel pack bij proximus. Krijg daar te horen installatie op 19 juli na ons verlof.  Op 19 juli echter niemand komen opdagen. De zaterdag opnieuw naar shop, hebben ze klaarblijkelijk de afspraak geboekt op de maand voordien, dus 19 juni nog voor de overstap! Nieuwe afspraak op 12 aug, weer niemand gezien of gehoord. Als zelfstandige al 2 daginkomsten foetsie. 2 u geprobeerd om iemand aan de lijn te krijgen..tevergeefs..Nu opnieuw zomaar een afspraak ingepland vandaag 21 sept zonder te checken. Als jullie op die manier met klanten omspringen en wij inkomens verlies lijden door jullie toedoen, dan denk ik dat ik alle recht heb om het hele pack te annuleren. Als het moet via de bevoegde instanties, so be it, de bewijzen heb ik bij de hand.  

Grt VS-Care zaakvoerder

@Proximus_Medewerkers  VS-Care heeft hiervoor een apart topic opgestart hier → klacht service en professionaliteit ver te zoeken | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Martin 

klopt, ik heb de melding gezien en al doorgestuurd naar techn diensten

ik heb ook op hun bericht gereageerd, dus hier ga ik dat niet meer doen…

bedankt Martin

Het is niet makkelijk als men zo op verschillende plaatsen tegelijk begint te posten

alle begrip voor de lopende frustraties van de posters van de berichten

groeten

Tina

Reageer