ik had vandaag een afspraak voor een installatie op mijn nieuw adres. Een verhuis dus.
Ze zijn niet komen opdagen en sturen zomaar een nieuwe afspraak. Dit is niet fatsoenlijk. Ik heb een hele dag zitten wachten en verscheidene afspraken moeten verleggen omdat jullie geen vast uur kunnen geven. Daar boven op betaal ik 180 euro per maand bijna ! Ik heb de afspraak van vandaag 3 weken geleden geboekt. Zodat mijn verhuis vlotjes verloopt. Nu moeten wij nog eens wachten tot 10 maart, een datum dat ik niet aanwezig kan zijn. En dan verwachten jullie nog dat ik ga betalen voor een service dat ik niet krijg.
Ik heb mijn afspraak tijdig geboekt. Door proximus word de afspraak eigenhandig verzet. Ik hoor dus niet te betalen voor de periode tussen 2 en 10 maart. Ik wil dus vragen om een credit nota voor deze periode. Ik heb ook speciaal verlof genomen om alles te regelen. 10 maart kan ik niet. Ik heb tijd tot en met 6 maart. Als jullie niet kunnen komen zoals afgesproken dan stap ik over naar een andere provider. 180 euro per maand en jullie willen niet eens fatsoenlijk een afspraak nakomen. Een persoon ziek? Stuur dan iemand anders jullie hebbe genoeg personeel