Vraag

Verhuis afspraak gemist

  • 8 June 2023
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

Midden mei had ik voor 2de van juni een verhuis ingegeven via MyProximus. Alleen kwam ik tot de vaststelling dat ik nooit een bevestigings e-mail heb ontvangen. Omdat de aanvraag ook nooit is doorgekomen in de database blijkbaar.

 

Sinds 5 juni probeer ik de verhuis geregeld te krijgen. Maar ofwel zijn er e-mail problemen waardoor mijn communicatie niet aankomt of omgekeerd de communicatie van het customer care center niet arriveert. De e-mails van het customer care center vragen om informatie, onder andere oud naar nieuw adres, en welk soort aansluiting er op het nieuw adres is. Die informatie heb ik intussen al op 5 - 6 en 7 juni (mijn verhuisdag) doorgestuurd.

Maar krijg steeds bericht dat ik onvolledige informatie geef, of dat ik de mails grondiger moet lezen? Heb sinds april ook voortdurend de indruk dat mijn mailboxen half leeg zijn. Het aantal berichten dat toekomt is met 2/3 gedaald. En verband houdend met de klachten van skynet.be en mailservers hoor ik voortdurend dat e-mails niet/te laat aankomen. En omgekeerd dat veel communicatie verdwijnt.

 

Gisteren heb ik voor de derde keer nog eens de info van nieuw adres, oud adres en aansluiting op nieuw adres doorgegeven. Maar opnieuw heb ik van customer care center tot op vandaag geen enkel bericht mogen ontvangen? De laatste suggestie was een contactformulier in te vullen. Alleen mijn verhuisaanvraag midden mei liep via MyProximus en de website, heb ik normaal afgerond, maar is nooit toegekomen? Dus dit ingevuld contactformulier waarschijnlijk ook niet?

 

Op de customer care blijft men vragen om een bevestigingsmail. Die heb ik nooit ontvangen (omwille van de skynet.be perikelen?). En het was uiteindelijk dat wat mij deed contact opnemen. De procedure voor de verhuis heb ik online volledig afgerond. Laatste bericht was dat dat de verhuis gratis was, en dat de technieker binnen de 5 weken ging contact opnemen.

 

Intussen had ik op mijn nieuw adres al geïnstalleerd moeten zijn. Maar de fiber is dus niet omgezet. En dat zou waarschijnlijk nog eens 2 weken vergen? Maar met dit tempo aan miscommunicatie via de e-mail problemen ga ik nooit fiber op mijn nieuw adres halen. 

 

Geïrriteerde klant.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Blinckx  Dag, ik zie dat je dossier in behandeling is bij collega Anja, zij zal je contacteren. 

Reputatie 1

Ok. Prima, maar heb nu sinds woensdag niets meer gehoord van een stand van zaken. Intussen is er al weer 5 dagen gepasseerd. En eind juni ben op oud adres definitief niet meer bereikbaar. En als ik sommige verhalen op het forum lees over hoe verhuizen problemen geeft, en vaak afspraken vertraagd worden. Ik kan dus niet pas in juli of augustus een aansluiting op nieuw adres krijgen.

Het gebrek aan feedback is soms alarmerend. En gezien de e-mail perikelen met skynet.be adressen is het ook niet duidelijk of dit komt omdat mijn of jullie e-mails niet toekomen. Heb tegenwoordig dagen dat er geen e-mails arriveren in mijn inbox (wat normaal gesproken niet kan).

 

Maar goed zal dan maar (weeral) geduld oefenen.

Reputatie 1

Ok, begin stilaan een déjà-vu gevoel te krijgen. Sinds woensdag hoor ik dus niets meer van de stand van zaken. Net zoals bij mijn oorspronkelijke verhuisaanvraag. Intussen is er dus al ruim anderhalve week gepasseerd dat er blijkbaar niets gebeurd is? Ik heb geen stand van zaken?Buiten dat ‘Anja er mee bezig is’, weet ik dus van niets …..

 

Vrees dus dat dit niet meer in orde gaat komen voor ik definitief verhuis naar nieuw adres. Vraag is wat ik nu moet doen? Mijn abonnement opzeggen? Want als ik definitief vertrek hier op oud adres kan ik niet verder blijven betalen voor een abonnement dat enkel hier op oud adres waar ik dan niet meer woon bruikbaar is. 

 

Intussen doet mijn mailbox vreemd. Ik krijg geen berichten meer automatisch binnen tenzij ik in Outlook op ‘Alle mappen verzenden en ontvangen’ druk. Bovendien is het mailvolume fors teruggelopen. En komen veel mails niet toe (ook niet in de junk folders). Zondag had ik welgeteld 1 bericht, en maandag begin van de week normaal drukste dag, amper 7. Wat is er aan de hand? En zitten de mails van Proximus Customer Care daartussen? Waaronder mijn oorspronkelijke bevestigingsmail van de verhuis?

Reputatie 1

En onder Opvolging in My Proximus staat dus (weeral) niets. M.a.w. heb nu bijna anderhalve week na laatste contact totaal geen idee van wat er aan de hand is en/of hoe ver het staat. Zal maar eens in een Proximus winkel mijn beklag gaan doen?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Blinckx afspraak is voorzien op 24/06/2023 tussen 8:00 en 12:00. Onze technieker belt je een half uurtje op voorhand. Groetjes, Heidi

Reageer