Beste,
Midden mei had ik voor 2de van juni een verhuis ingegeven via MyProximus. Alleen kwam ik tot de vaststelling dat ik nooit een bevestigings e-mail heb ontvangen. Omdat de aanvraag ook nooit is doorgekomen in de database blijkbaar.
Sinds 5 juni probeer ik de verhuis geregeld te krijgen. Maar ofwel zijn er e-mail problemen waardoor mijn communicatie niet aankomt of omgekeerd de communicatie van het customer care center niet arriveert. De e-mails van het customer care center vragen om informatie, onder andere oud naar nieuw adres, en welk soort aansluiting er op het nieuw adres is. Die informatie heb ik intussen al op 5 - 6 en 7 juni (mijn verhuisdag) doorgestuurd.
Maar krijg steeds bericht dat ik onvolledige informatie geef, of dat ik de mails grondiger moet lezen? Heb sinds april ook voortdurend de indruk dat mijn mailboxen half leeg zijn. Het aantal berichten dat toekomt is met 2/3 gedaald. En verband houdend met de klachten van skynet.be en mailservers hoor ik voortdurend dat e-mails niet/te laat aankomen. En omgekeerd dat veel communicatie verdwijnt.
Gisteren heb ik voor de derde keer nog eens de info van nieuw adres, oud adres en aansluiting op nieuw adres doorgegeven. Maar opnieuw heb ik van customer care center tot op vandaag geen enkel bericht mogen ontvangen? De laatste suggestie was een contactformulier in te vullen. Alleen mijn verhuisaanvraag midden mei liep via MyProximus en de website, heb ik normaal afgerond, maar is nooit toegekomen? Dus dit ingevuld contactformulier waarschijnlijk ook niet?
Op de customer care blijft men vragen om een bevestigingsmail. Die heb ik nooit ontvangen (omwille van de skynet.be perikelen?). En het was uiteindelijk dat wat mij deed contact opnemen. De procedure voor de verhuis heb ik online volledig afgerond. Laatste bericht was dat dat de verhuis gratis was, en dat de technieker binnen de 5 weken ging contact opnemen.
Intussen had ik op mijn nieuw adres al geïnstalleerd moeten zijn. Maar de fiber is dus niet omgezet. En dat zou waarschijnlijk nog eens 2 weken vergen? Maar met dit tempo aan miscommunicatie via de e-mail problemen ga ik nooit fiber op mijn nieuw adres halen.
Geïrriteerde klant.