Ik legde enkele weken geleden een afspraak vast op 30 maart voor de verhuis naar onze nieuwbouwwoning. Ik werd vanochtend gebeld dat deze geannuleerd wordt ivm de Corona maatregelen. Dit is voor ons zeer problematisch aangezien we moeten verhuizen op het einde van de maand en we beiden van thuis uit moeten werken als gevolg van de maatregelen rond het Coronavirus. Nu las ik onmiddellijk na dit telefoontje op de website dat verhuizen wel prioritair blijven en dat deze afspraken dus WEL zouden doorgaan.
Sindsdien probeer ik de klantendienst te pakken te krijgen. Ik hang nu reeds 2u15 aan de lijn om te wachten tot er opgenomen wordt door de dienst afspraakbeheer naarwaar ze mij doorverbinden na deze voormiddag ook reeds meer dan 2u in de wacht te hebben gehangen waarna de lijn wegviel terwijl de helpdeskmedewerker even wilde overleggen met een collega.
Zou iemand van het Proximus team me duidelijk kunnen verschaffen over wat de situatie momenteel is? Gezien we moeten verhuizen (huurcontract opgezegd en volgende huurder moet kunnen verhuizen) en we internet nodig hebben om te kunnen werken is dit voor ons echt een gigantisch probleem.