Skip to main content

Ik heb zonet bij mijn schoonmoeder de TV-box vervangen. Wat moet ik met de oude doen?

De oude is een “TV decoder V6”.

De nieuwe is is een “TV box V7 DIY”.

(0800 22 800 werkt momenteel niet.)

@petervanavermaet in principe heeft ze hiervoor per mail labels ontvangen, om de oude huurapparatuur terug te sturen. 


Bedankt voor je antwoord.

Geen labels ontvangen via e-mail, geen labels bij de nieuwe TV-box.

 


@petervanavermaet De V6-decoder mag naar het containerpark of in een Proximuswinkel afgegeven worden. Deze moet niet meer teruggestuurd worden. Dit omdat we ze niet mee zullen gebruiken. 

Voor andere toestellen klopt het inderdaad dat je die labels ontvangt. Onze excuses voor de verwarring. 


Bedankt voor je antwoord.

(Intussen functioneert 0800 22 800 weer.)


Hello.

Heb nu Fiber maar wat moet ik met B-Box 3V+ doen.

Vriendelijke groet Jac.


@jacqueshuybrechts Proximus medewerker  Luc.M  heeft je reeds antwoord gegeven in je ander recent bericht van een dag geleden  → hier op het  Proximus Forum :

Namelijk:

@jacqueshuybrechts  Er worden voor jou geen toestellen teruggevraagd? Waarschijnlijk heeft de technieker deze in zijn systeem als binnengenomen gemeld. Voor deze zul je niet meer aangerekend worden.

Hello.

Heb nu Fiber maar wat moet ik met B-Box 3V+ doen.

Vriendelijke groet Jac.