Hallo,
> Ref.: R4WEBSHOP016212247
> Klantnummer: 61824****
Bestelling op 29/11/2022 gedaan van een nieuwe smartphone op mijn bestaand abonnement. Levertijd zou 2/3 werkdagen zijn. Alle begrip dat dit langer duurt in deze drukke periode maar… Mijn order staat nog steeds op: uw bestelling is ontvangen, wij gaan ermee aan de slag. Ondertussen al gechat met iemand maar hier is enkel uitgekomen dat er een dossier van me open staat omdat de order nog niet verwerkt is. Ik heb bij het plaatsen ook Meteen deze bestelling betaald en een orderbevestiging via mail ontvangen. Wat is aan de hand met mijn dossier?
status bestelling
Beste antwoord door Pat52
Van zodra je bestelling klaar is voor verzending door de logistieke dienst van Proximus , zal je van Bpost een email krijgen met de Track&Trace code.
Uit ervaring word deze verstuurd na 21 uur . Maar Proximus heeft tot op heden nog niet begrepen dat Bpost ook op zaterdag en zondag levert. Ik vermoed dat het pas ten vroegste aanstaande maandag zal worden geleverd , “ als je alsnog een email van Bpost krijgt deze avond dat de levering door Bpost word uitgevoerd”
N.B. Laat het hier zeker weten hoe de levering verloopt/of is gebeurd
Dan kunnen de Proximus medewerkers hier actief op het forum dit door geven naar hun logistieke dienst om de communicatie/verzending/levering te verbeteren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.