Beantwoord

slechte service proximus

  • 20 March 2023
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

dit is tog allemaal niet normaal.op 23 februari is er een technieker langsgeweest om fiber binnen te brengen na mijn verhuis  maar dat is dan mislukt omdat proximus vergeten  de aftakdoos voor fiber te activeren was. een paar dagen na de 23 heb ik dan een bericht ontvangenvan proximus dat ze die aftakdoos op 31 maart gingen acktiveren . . maar die aftakdoos is al aktief van vorige week donderdag. vrijdag heeft er een technieker fiber binnengebracht bij mijn ondergebuur dat was geen probleem. die persoon heeft dan een afspraak ingeplant voor mij  zodat er een technieker vandaag fiber bij mij zou plaatsen . niet gezien vandaag.. deze namidag is er een technieker van proximus geweest bij mijn bovengebuur.voor fiber binen te brengen. ook geen probleem. die zelvde technieker wilde fiber bij mij binnen brengen bij mij maar dat ging niet omdat zo gezegt   het order voor aktievatie van die aftakdoos op 31 maart niet afgewerkt is. order staat nog open. maar mijn onder en bovengebuur hebben nu wel fiber via de zelvde aftakdoos .en dit werkt perfect .ik heb vandaag wel een dag verlof genomen voor dit. voor nik dus. ik ben zodanig boos en ontgoocheld dat ik na 30 jaar proximus een afspraak heb met telenet voor volgende week maandag telenet te plaatsen bij mij .vind ik heel spijtig na 30 jaar tevreden klant geweest te zijn. groetjes. danny

icon

Beste antwoord door HeidiE 21 March 2023, 08:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @danny195 er staat vandaag een afspraak in onze planning, de technieker belt je een half uur op voorhand. Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

@HeidiE dank u. is nu tog in orde gekomen . mijn fiber is aktief en werkt nu op mijn nieuw adres.

ik heb mijn aanvraag voor telenet stop gezet.

groetjes

danny

Reageer