Vraag

Simkaart + PS4

  • 10 January 2020
  • 3 reacties
  • 192 Bekeken

Wij hebben zondag een abonnement bij jullie gepakt (Epic Cmbo + PS4). Zondag besteld dus en direct online betaald!! Er stond op dat we de volgende dag zowel de Simkaart als PS4 zouden hebben. Elke dag hebben we al gebeld en elke dag krijgen we een andere uitleg over die PS4 de fout zou bij het magazijn zitten nu. Kunnen jullie dit zo rap mogelijk na trekken want blijkbaar moeten wij maar braaf wachten tot die verzonden is? Maar we wachten nu al 5dagen en vermoed dat deze er vandaag nog niet zal zijn!! Ze zouden ons op de hoogte houden gisteren nog omdat ze een mail naar het magazijn zouden sturen maar nog niks gehoord !! Dit is zeer vervelend en al zeker omdat er altijd een andere reden wordt opgegeven en er op de site stond en ook in men mail dat deze er maandag al zou moeten geweest zijn!! Hopelijk kan ik deze keer wel geholpen worden!!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Glennderycke,
Ik zie dat het order momenteel geblokkeerd zit.
Ik heb meteen een dossier (44218854) voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles nakijken en je zo vlug mogelijk verder helpen.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg, KoenN

Dag Glennderycke,
Ik zie dat het order momenteel geblokkeerd zit.
Ik heb meteen een dossier (44218854) voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles nakijken en je zo vlug mogelijk verder helpen.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg, KoenN

Ja ik hoop dat ik deze keer wel snel een antwoord krijg. Want dit gingen ze gisteren ook al doen. Dus ik hoop dat ik zeker vandaag nog antwoord heb liefst zo snel mogelijk.. Alles is gebeurd zoals het moest gaan juist de levering niet… 

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@glennderycke Ik zie dat het dossier werd behandeld en dat dit inmiddels in orde is. Groetjes, Antonella

Reageer