Wij hebben zondag een abonnement bij jullie gepakt (Epic Cmbo + PS4). Zondag besteld dus en direct online betaald!! Er stond op dat we de volgende dag zowel de Simkaart als PS4 zouden hebben. Elke dag hebben we al gebeld en elke dag krijgen we een andere uitleg over die PS4 de fout zou bij het magazijn zitten nu. Kunnen jullie dit zo rap mogelijk na trekken want blijkbaar moeten wij maar braaf wachten tot die verzonden is? Maar we wachten nu al 5dagen en vermoed dat deze er vandaag nog niet zal zijn!! Ze zouden ons op de hoogte houden gisteren nog omdat ze een mail naar het magazijn zouden sturen maar nog niks gehoord !! Dit is zeer vervelend en al zeker omdat er altijd een andere reden wordt opgegeven en er op de site stond en ook in men mail dat deze er maandag al zou moeten geweest zijn!! Hopelijk kan ik deze keer wel geholpen worden!!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.