Ter info: Morgen komen er terug medewerkers van proximus zelf langs die dit verder voor u kunnen opzoeken.
Thx,maar dat is het probleem, de 1 zegt het zo aan de telefoon en de ander zegt het weer anders grts
De proximus medewerkers op dit forum mag je niet onderschatten
enfin, ik zou gewoon toch hun verder onderzoek en antwoord afwachten.
@Svenbri Om de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella
@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella
Oooh,ga het direct doen se
Mvg
De proximus medewerkers op dit forum mag je niet onderschatten
enfin, ik zou gewoon toch hun verder onderzoek en antwoord afwachten.
Inderdaad,int vervolg beter direct hier posten ipv te bellen
@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella
Hallo
@AntonellaD Heb gisteren kopies doorgestuurd en nu bel ik daarjuist met iemand van jullie en die zegt dat order geanulleerd is door jullie
Nu kan ik helemaal niet meer volgen,krijg altijd een andere uitleg!!
Update 18 u,heb nogmaals gebeld en nu blijkt dat ik opnieuw kan pre ordenen maar systeem zegt bij bestelling dat mijn abonnement niet compatibel is
Kan toch niet??
@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella
Hallo
@AntonellaD Heb gisteren kopies doorgestuurd en nu bel ik daarjuist met iemand van jullie en die zegt dat order geanulleerd is door jullie
Nu kan ik helemaal niet meer volgen,krijg altijd een andere uitleg!!
Update 18 u,heb nogmaals gebeld en nu blijkt dat ik opnieuw kan pre ordenen maar systeem zegt bij bestelling dat mijn abonnement niet compatibel is
Kan toch niet??
Update 23 u. Als nu probeer te pre ordenen zegt systeem dat ik al 3 producten heb met smartphone
@SvenbriOm de bestelling te vervolledigen dien je nog een kopie of foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart door te sturen naar doc@proximus.com met vermelding van je klantennummer. Groetjes, Antonella
Hallo
@AntonellaD Heb gisteren kopies doorgestuurd en nu bel ik daarjuist met iemand van jullie en die zegt dat order geanulleerd is door jullie
Nu kan ik helemaal niet meer volgen,krijg altijd een andere uitleg!!
Update 18 u,heb nogmaals gebeld en nu blijkt dat ik opnieuw kan pre ordenen maar systeem zegt bij bestelling dat mijn abonnement niet compatibel is
Kan toch niet??
Update 23 u. Als nu probeer te pre ordenen zegt systeem dat ik al 3 producten heb met smartphone
Update 03 u,heb bestelling opnieuw kunnen plaatsen en heb bevestegingsmail gekregen, maar heb die 499€ nog niet moeten betalen
Wanneer moet ik die betalen?
@Svenbri Je gaat de mail met de uitnodiging tot betaling vandaag nog ontvangen. Groetjes, Antonella
@AntonellaD heb idd bevestegingmail ontvangen om alles af te ronden
Maar bij kies leveringsdatum blijft alles wit en zie ik geen kalender staan
En heb al safari en chrome geprobeerd
Dus de laatste stap betaling kan ik niet doen, heb gebeld met jullie en daar weten ze niet wat het probleem is
@Svenbri Ik heb de datum in het order even aangepast. Kan je dit binnen enkele uren opnieuw proberen? Laat je weten als het lukt of niet? Groetjes, Antonella
@SvenbriIk heb de datum in het order even aangepast. Kan je dit binnen enkele uren opnieuw proberen? Laat je weten als het lukt of niet? Groetjes, Antonella
@AntonellaD
Kalender komt nog steeds niet te voorschijn
Grts
Om zeker van te zijn dat het probleem zich niet in het cache geheugen van je web browser zit zou je het cache geheugen kunnen leegmaken: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen
heb jij al ondervonden dat de cache opkuisen veel problemen oplost, tot hiertoe heeft dit bij mij nog niks opgelost in ieder geval.
Om zeker van te zijn dat het probleem zich niet in het cache geheugen van je web browser zit zou je het cache geheugen kunnen leegmaken: https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen
Heb het al geprobeerd op laptop,ipad…
Een niet correct weergegeven pagina kan op een cache probleem duiden. Maar het kan ook aan de website zelf liggen. Probeer de webpagina eens te openen in een incognito venster: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/wat-een-incognitovenster-en-hoe-schakel-ik-dit-in/
CTRL SHIFT P
of
CTRL SHIFT N
Naar gelang de browser die je gebruikt.
Een niet correct weergegeven pagina kan op een cache probleem duiden. Maar het kan ook aan de website zelf liggen. Probeer de webpagina eens te openen in een incognito venster: https://veiliginternetten.nl/themes/situatie/wat-een-incognitovenster-en-hoe-schakel-ik-dit-in/
Lukt allemaal ni,is fout website veronderstel ik,wel straf da niemand da kan oplossen bij proximus
@AntonellaD
Heb juist iemand aan de lijn gehad en die zegt dat je kalender niet kunt aanduiden omdat ik opgebeld wordt voor afspraak wanneer ze juist komen vanaf 13/03 omdat het een pre order is en betaling zou op volgende factuur komen
Klopt dit? Ben er niet gerust in,da ik betaling niet kan doen, want had daar een mail voor gehad om laatste 2 stappen te doen en ze gingen dat oplossen
Mvg Sven
@Svenbri Dit betreft een algemeen probleem waar onze IT-dienst mee bezig is. Ik zie dat je hierover inmiddels contact hebt gehad met een dossierbeheerder. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella
Ik heb gisteren ook een pre order gedaan van een samsung s20 ultra maar kon de 499 euro niet betalen wat er stond op nu niet te betalen ik heb wel een copy van mijn identiteit kaart gezonden hoe weet ik nu waneer ik hem ga hebben wat ze vroegen bij die copy van mijn identiteit de klanternummer welke is nu de juiste die op de bestelbon of die in my proximus die ik gisteren ook aangemaakt heb
@Gwen95 Ik vind 2 orders terug op jouw klantennummer. Zodra de achterliggende dienst jouw e-mail met ID-kaart heeft verwerkt zal je een uitnodiging tot betaling ontvangen. Groetjes, Antonella
En waneer ga ik die uitnodiging dan krijgen
Grtjs