Hallo,
Ik heb net een nieuwe modem gekregen maar het retourlabel ontbreekt. Zit er niet bij of ook niet per e-mail. Kan iemand een label bezorgen?
Via de chat ging het mij ook al worden toegestuurd, maar niets gehad.
Hallo,
Ik heb net een nieuwe modem gekregen maar het retourlabel ontbreekt. Zit er niet bij of ook niet per e-mail. Kan iemand een label bezorgen?
Via de chat ging het mij ook al worden toegestuurd, maar niets gehad.
kijk ook in de spam/junk folder eens of daar geen mail terecht gekomen is met als bijlage de retourlabels, maar de Prox forummedewerkers kunnen altijd deze labels opnieuw opsturen naar u.
Hoi,
Bedankt voor je tip! Jammer genoeg nergens terug te vinden.
Heb er al voor gebeld, gechat maar lijkt niet eenvoudig
van zodra zij de draad hier opnemen zullen ze dit direct doorsturen mss best je Privé profile aanvullen als dit nog niet volledig is zodat zij direct aan de slag kunnen.
NB: privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Beste, we hebben een nieuwe decoder V7 ontvangen maar hebben nog geen mail gekregen met het retourlabel. Zou u dit eens willen nakijken a.u.b. en er ons een doorsturen zodat wij de vorige decoder kunnen retourneren? Alvast bedankt
morgen kunnen de prox forummedewerker deze mail opnieuw opsturen met de labels in bijlage.
heb je al eens gekeken in de spamfolder of die daar niet terecht gekomen is.
Ik heb de spam/ongewenste email gecontroleerd maar wij hebben niets ontvangen.
Alvast bedankt om dit in orde te willen brengen.
Beste Joel
Dankjewel voor het doorsturen van het retourlabel.
Ik heb het goed ontvangen en breng alles verder in orde.
Mvg, Tanja
Beste, ik heb problemen gehad met de afstandsbediening van de decoder. Gelukkig kon deze omgeruild worden, maar… de eerste afstandsbediening vertoonde een mankement en de tweede was een verkeerd model. De derde is perfect, maar nu heb ik twee afstandsbedieningen die dienen terug gestuurd te worden. Helaas heb ik geen retourlabel ontvangen - ook niet in mijn spam folder. Kunt u mij dit even bezorgen a.u.b.?
Veel dank!
De persoon die ik op de chat aan de lijn had, zei me dat er een retourlabel zou volgen. Trouwens, de twee afstandsbedieningen zijn nog nieuw.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.