Beantwoord

retour decoder

  • 23 februari 2020
  • 3 reacties
  • 268 Bekeken

Beste,

 

Ik heb mijn Proximus tv opgezegd omdat ik enkel nog wens gebruik te maken van het internet.

Ik heb de decoder binnengebracht in het dichtstbijzijnde Bpost kantoor zoals omschreven in de instructies. In de bevestigingsmail waren er geen retourlabels toegevoegd, enkel beschikte ik over een barcode die ik heb afgedrukt en meegenomen naar het Bpostkantoor. Ik heb de decoder geretourneerd op dinsdag 28 januari omstreeks 17u15. De medewerkster in het Bpostkantoor keek vreemd op en wist in eerste instantie geen raad met de retour van de decoder. Ik heb haar het vertrouwen gegeven om de retour op een goede manier te doen verlopen. Ik heb geen trackingsnummer meegekregen om de retour te volgen.

Nu krijg ik voor de tweede maal een herinnering dat ik de decoder moet terugsturen anders wordt er 149 euro kosten aangerekend. Ik zal deze niet betalen zolang dit niet uitgeklaard is. Kan dit onderzocht worden?

 

Alvast bedankt voor uw reactie!

 

Met vriendelijke groeten,

 

Lennaert

icon

Beste antwoord door KoenN 24 februari 2020, 11:44

Dag lennv 
Ik heb alles nagekeken en het is allemaal in orde.
Alle materiaal is goed binnengekomen.
Je moet zeker geen gevolg geven aan de herinneringen.
Mvg, KoenN

Bekijk origineel

3 reacties

Pas morgen komen de medewerkers terug langs om dit verder te laten onderzoeken voor 

Reputatie 7
Badge +4

Dag lennv 
Ik heb alles nagekeken en het is allemaal in orde.
Alle materiaal is goed binnengekomen.
Je moet zeker geen gevolg geven aan de herinneringen.
Mvg, KoenN

Bedankt voor de goede uitkomst KoenV.

 

Mvg,

 

Lennv

Reageer