Vraag

Proximus tv een lijdensweg

  • 9 December 2023
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1

Alles begint met het niet correct kunnen installeren van mijn Giga fiber pakket omdat de installateur een foute box meebracht…
Via het forum is iemand erin geslaagd om alvast internet werkend te krijgen.

Ze hadden me beloofd te zorgen voor een afspraak voor het einde van de week, die belofte zijn ze niet nagekomen, vandaag ging ik gebeld worden om 20u05, het is nu 21u55. Het lukt allemaal niet goed.
Hoe moeilijk kan het zijn tijdelijk tv actief te zetten om een fout van jullie, tot 3 maal toe, recht te zetten. Op 1 december moest het allemaal in orde zijn, we zijn nu 9 december en het zal pas tegen 12 december goed zijn. Enfin, eerst zien en dan geloven.


3 reacties

Reputatie 1

‘t Is toch echt speciaal hoor…
Afspraak tussen 12u30 en 17u, bevestiging tussen 16u15 en 18u15

What the fuck.

Reputatie 7
Badge +4

@Jelle_07 Klopt het dat je lijn ondertussen in dienst is ? 

Onze excuses voor de misverstanden ivm de afspraak. 

Reputatie 1

De lijn is intussen actief. Nu moet ik wel dagelijks die android TV box herstarten want die stopt met reageren op input van de afstandsbediening.
Onder MyProximus staat ook het foute pakket, maar als het goed is gaat de klantendienst mij vandaag contacteren, dan kunnen ze dat wel rechtzetten.

Gisteren werd ik ook gecontacteerd om na te gaan of alles nu werkte.

Ik snap dat het soms al eens mis kan gaan en een technieker die zijn voet breekt, daar kan niemand echt iets aan doen, maar als er lessen getrokken worden en er geen “volgende keer” komt, kan ik er wel mee leven.

Reageer