Skip to main content

Afspraak voor fiber aansluiting was gemaakt voor 17/10 tussen 9 en 13u, ik kreeg bevestiging via sms maar vandaag om 12u krijg ik dan een sms dat ik zou besloten hebben om dit uit te stellen - dit slaagt nergens op. Zou excuses moeten krijgen omdat men niet is komen opdagen.  
thuis gebleven voor niets dus. Nu zou ik een nieuwe afspraak moeten maken … ze moeten me nu maar laten weten wanneer ze zeker komen, met exact uur en zal dan zien of dit in mijn agenda past. Kan begrijpen dat de techniekers (er zouden 2 verschillende komen) ergens meer tijd nodig gehad hebben om zaken op te lossen - maar steek het dan niet op de klant. 

Dag @Alex_015 onze excuses voor het ongemak. Ik heb de planningsdienst gevraagd om je te contacteren. Mvg, Heidi


Vandaag heeft Proximus weer afspraak gemist - men zou komen tussen 12u30 en 17u. Ik kreeg echter vandaag een sms dat de technieker zou langs komen tussen 15u30 en 17u30 maar weer niemand gezien. Als men nog fiber wil aansluiten gaat Proximus een financiële tegemoetkoming moeten doen want heb nu al 2x mijn tijd verspild en kon geen andere afspraken maken. 
 

bestelreferentie is R4WEBSHOP020251669. 


@Alex_015  Ik heb dossier 53499322 hiervoor aangemaakt. Onze excuses


Reageer