Ik heb Proximus gecontacteerd via de Facebook chat gewoon om dit te bereiken :
Ik heb een afspraak op 3/12 (ref xxxxxxxxxx). Ik probeer jullie te bereiken via email/MyProximus/forum/... (om aan de telefoon te hangen heb ik geen tijd) om te melden dat ik geen hele dag aanwezig kan zijn op dat adres, gezien dit een magazijn is. Ik zou graag een bepaald uur weten of 30 minuten op voorhand verwittigd worden zodat ik er naartoe kan gaan op dat moment.
…...
Dan stuur ik deze chat even door naar onze klantendienst. Die zal het verder met je bekijken. Fijne dag nog.
Door jou verzonden: Vandaag om 09:53
Bedankt
Krijg ik deze namiddag deze chat hieronder.
Waarom zou ik al deze gegevens moeten geven voor deze simplele vraag ?
En als dit een check is omdat iemand mijn gegevens zou kunnen gestolen hebben, waarom zou die dan deze gegevens niet kunnen geven ?
En waarom zou iemand die iets kwaad wil doen met mijn gegevens met zo een simpele vraag komen ?????
13:47
Verzonden door: Vandaag om 13:47
Hallo, ter verificatie heb ik even de volgende gegevens nodig: Naam + voornaam Adres geboortedatum Klant of lijnnummer 4 laatste cijfers van je rekeningnummer
Door jou verzonden: Vandaag om 14:00
Mijn klantnummer kan ik geven. De informatie staat daarin : xxxxxxxxxx
Verzonden door: Vandaag om 14:00
Ik heb een volledige verificatie nodig voor een kijkje te kunnen nemen.
Door jou verzonden: Vandaag om 14:09
Ik geef zulke info niet door via internet
Verzonden door: Vandaag om 14:10
Dit is voor je eigen veilligheid , als je dit niet bezorgt kan ik je helaas niet verder helpen
Door jou verzonden: Vandaag om 14:11
Ok, dan stap ik wel over naar Telenet
Verzonden door: Vandaag om 14:13
Mn excuses voor het ongemak. Dit is bij telenet ook zo hoor. Dit is verplicht van de overheid uit omdat er heel wat fraude gebeurt gedurende corona maatregelen
Door jou verzonden: Vandaag om 14:13
Ik wil alleen informatie over het juiste uur van een interventie. Ik heb zelfs het nummer van de bestelling door gegeven. Wie zou ik anders zijn ....
Verzonden door: Vandaag om 14:13
Dus voor je eigen veilligheid anders kan iedereen die je klantnummer of jouw gegevens bezit bestelling plaatsen etc.
Verzonden door Proximus Business: Vandaag om 14:13
Ik heb deze gegevens nodig voor toegang tot jouw dossier
Door jou verzonden: Vandaag om 14:14
Die bestelling is al geplaatst. Gaat over het uur van de interventie dat is alles
Verzonden door: Vandaag om 14:14
Hiervoor dien ik een verificatie te hebben
Door jou verzonden: Vandaag om 14:15
Laat maar. Ze zullen voor de deur staan
Verzonden door: Vandaag om 14:18
Mn excuses voor het ongemak
Verzonden door Proximus Business: Vandaag om 14:18
Dan wens ik je nog een prettige dag toe namens mezelf en proximus