Beste,
Enkele weken geleden wou ik een data bundel om een Iphone vervroegd afbreken (en vergoeding betalen) om nieuwe Iphone al te kunnen kopen. Toen werd echter de het verkeerde abonnement (ander nummer) stopgezet. Dit werd vervolgens rechtgezet maar intussen was het andere abonnement bijna verlopen dus zei ik om het zo te laten
Toen het nummer vrij kwam hebben wij onze Proximus producten in een Flex Pack gestoken en tegelijkertijd een nieuwe Iphone 14 Plus besteld. Met die bestelling was blijkbaar iets mis. Ik naar een proximus center. Daar werd ik vriendelijk geholpen. De verkoper belde naar iemand van een binnendienst, die zou alles regelen. De Iphone 14 Plus was intussen al betaald.
Enkele dagen later krijgen wij een Iphone 14 Pro toegestuurd. Nooit gevraagd of betaald.
Terug naar de winkel. (heb daar intussen al enkele uren doorgebracht - LETTERLIJK)
Daar werd ik opnieuw vriendelijk geholpen door de verkoper. Die ging een ‘spoed procedure’ opstarten waarbij onze aankoop terugbetaald zou worden, we de verkeerde opnieuw zouden terugsturen. Alles zou gereset worden en dan zouden we de Iphone 14 Plus terug kunnen bestellen.
Dit sleept in zijn geheel al enkele weken aan. De “spoed procedure” loopt al een week zonder dat we er IETS van horen. Geen terugbetaling. Geen vraag naar info. Geen gegevens om de foutieve Iphone terug te sturen… NIETS….
Verkoper in de winkel zegt dat hij niets kan doen, moet procedure volgen die loopt (en geloof dat best) maar ondertussen zitten wij vast. Kunnen niets doen.
Wanneer gaat hier actie in komen? Wanneer heb ik OFWEL mijn geld terug, ofwel de IPhone die ik betaald heb?
Heb al veel zin gehad om alles op te zeggen en opnieuw te beginnen bij nieuwe / andere provider….
MVG
Beste antwoord door FriesS
Bekijk origineel