Beantwoord

pre order iphone 15 pro

  • 22 September 2023
  • 524 reacties
  • 8401 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?

icon

Beste antwoord door Joel M 22 September 2023, 14:11

Bekijk origineel

524 reacties

Ik h

@Nancy1974

Wat zou er volgens Bpost gebeurd zijn? En waarom dient Proximus geen klacht in?

Ze gaan het niet vinden als ze nog een paar dagen gaan wachten he, wat voor een dom idee is dat. & Is niet jouw fout, en ze kunnen wel betere optie aanbieden dan “ga naar de winkel en koop het daar” pre-order gewoon voor niets gelijk. Hopelijk kan de politie er beter mee helpen!

Ja proximus heeft klacht ingediend bij bpost. Verder gaan ze het ‘onderzoeken’ maar no way dat ze die iphone nog terug vinden… dus zeiden ze ja dan annuleren we het contract. Is mooi meegenomen voor hun nu onze abbonementen daar lopen. Ik hoop er straks een beetje wijzer van te worden maar vrees dat het weer wachten gaat zijn. Want een nieuwe halen in de winkel kan ook niet op het abbonement omdat deze er nog aan gekoppeld zit 

@Nancy1974

Wat zou er volgens Bpost gebeurd zijn? En waarom dient Proximus geen klacht in?

Ze gaan het niet vinden als ze nog een paar dagen gaan wachten he, wat voor een dom idee is dat. & Is niet jouw fout, en ze kunnen wel betere optie aanbieden dan “ga naar de winkel en koop het daar” pre-order gewoon voor niets gelijk. Hopelijk kan de politie er beter mee helpen!

Ja proximus heeft klacht ingediend bij bpost. Verder gaan ze het ‘onderzoeken’ maar no way dat ze die iphone nog terug vinden… dus zeiden ze ja dan annuleren we het contract. Is mooi meegenomen voor hun nu onze abbonementen daar lopen. Ik hoop er straks een beetje wijzer van te worden maar vrees dat het weer wachten gaat zijn. Want een nieuwe halen in de winkel kan ook niet op het abbonement omdat deze er nog aan gekoppeld zit 

Op mijn bpostmail staat dat het gewicht rond de  500gr was. Dus bij aankomst naar bpost zat hij er nog wel in. Maar daarna is het ergens misgegaan

Reputatie 4
Badge

Aangezien de mijne ‘gestolen’ is bij bpost. Zegt proximus leuk. Ja als wij hem niet meer terug vinden dan verbreken we het contract. En krijgt u u geld terug. Heb ik daarom 3 weken gewacht… 

Man man erg, en vrees dat je zeker niet de enige gaat zijn met gepikt toestel… echt erg voor je 

En daarom haat ik Bpost, ik hoop dat ze tenminste het terugvinden en niet meer voorkomt. Kijk je zolang ernaar uit om te ontvangen en dan gebeurt dit…

Ik herinner me indertijd mijn 1 ste iphone via PX jaren geleden was met zo een koerier geen bpost en op afspraak met tijdstip (ma is duur natuurlijk)

Liever dat ik meer betaal, dan deze situatie

Voor px was dat duur he en je moezt persoonlijk er zijn met id card waar ze kopie van namen. Nu 2 j geleden stak de vorige iphone v men partner id brievenbus gewoon no signen noppes 

Wow, zomaar in brievenbus ook nog? Wat een grap!

Reputatie 4
Badge

@Nancy1974

Wat zou er volgens Bpost gebeurd zijn? En waarom dient Proximus geen klacht in?

Ze gaan het niet vinden als ze nog een paar dagen gaan wachten he, wat voor een dom idee is dat. & Is niet jouw fout, en ze kunnen wel betere optie aanbieden dan “ga naar de winkel en koop het daar” pre-order gewoon voor niets gelijk. Hopelijk kan de politie er beter mee helpen!

Ja proximus heeft klacht ingediend bij bpost. Verder gaan ze het ‘onderzoeken’ maar no way dat ze die iphone nog terug vinden… dus zeiden ze ja dan annuleren we het contract. Is mooi meegenomen voor hun nu onze abbonementen daar lopen. Ik hoop er straks een beetje wijzer van te worden maar vrees dat het weer wachten gaat zijn. Want een nieuwe halen in de winkel kan ook niet op het abbonement omdat deze er nog aan gekoppeld zit 

Hopelijk vinden ze het en kunnen ze een betere optie geven dan annuleren en opnieuw bestellen. 😓

Reputatie 4
Badge

Ik h

@Nancy1974

Wat zou er volgens Bpost gebeurd zijn? En waarom dient Proximus geen klacht in?

Ze gaan het niet vinden als ze nog een paar dagen gaan wachten he, wat voor een dom idee is dat. & Is niet jouw fout, en ze kunnen wel betere optie aanbieden dan “ga naar de winkel en koop het daar” pre-order gewoon voor niets gelijk. Hopelijk kan de politie er beter mee helpen!

Ja proximus heeft klacht ingediend bij bpost. Verder gaan ze het ‘onderzoeken’ maar no way dat ze die iphone nog terug vinden… dus zeiden ze ja dan annuleren we het contract. Is mooi meegenomen voor hun nu onze abbonementen daar lopen. Ik hoop er straks een beetje wijzer van te worden maar vrees dat het weer wachten gaat zijn. Want een nieuwe halen in de winkel kan ook niet op het abbonement omdat deze er nog aan gekoppeld zit 

@Nancy1974

Wat zou er volgens Bpost gebeurd zijn? En waarom dient Proximus geen klacht in?

Ze gaan het niet vinden als ze nog een paar dagen gaan wachten he, wat voor een dom idee is dat. & Is niet jouw fout, en ze kunnen wel betere optie aanbieden dan “ga naar de winkel en koop het daar” pre-order gewoon voor niets gelijk. Hopelijk kan de politie er beter mee helpen!

Ja proximus heeft klacht ingediend bij bpost. Verder gaan ze het ‘onderzoeken’ maar no way dat ze die iphone nog terug vinden… dus zeiden ze ja dan annuleren we het contract. Is mooi meegenomen voor hun nu onze abbonementen daar lopen. Ik hoop er straks een beetje wijzer van te worden maar vrees dat het weer wachten gaat zijn. Want een nieuwe halen in de winkel kan ook niet op het abbonement omdat deze er nog aan gekoppeld zit 

Op mijn bpostmail staat dat het gewicht rond de  500gr was. Dus bij aankomst naar bpost zat hij er nog wel in. Maar daarna is het ergens misgegaan

Vast in het sorteercentrum of onderweg naar uw huis… 

Reputatie 2

Ik ging hem vandaag ook geleverd krijgen. Komt de postbode hier aan met een lege doos. 🙄 dus ergens tussen het buitengaan bij proximus en het afleveren bij mij is de gsm eruit gehaald 🙄 na zo lang wachten weer een teleurstelling.

Oh nee dat is echt super erg 😞😞

Waiyoo …. Ik zou helemaal ^%$€@ worden

Beste strijders, een Bpost link wil dus helemaal niks zeggen. Sorry om te horen @Nancy1974 

Reputatie 4
Badge

Ik ging hem vandaag ook geleverd krijgen. Komt de postbode hier aan met een lege doos. 🙄 dus ergens tussen het buitengaan bij proximus en het afleveren bij mij is de gsm eruit gehaald 🙄 na zo lang wachten weer een teleurstelling.

Oh nee dat is echt super erg 😞😞

Waiyoo …. Ik zou helemaal ^%$€@ worden

Beste strijders, een Bpost link wil dus helemaal niks zeggen. Sorry om te horen @Nancy1974 

Mooi gezegd :(

Reputatie 2

15 pro 128gb natural vandaag gekregen en op 16sept gepre-ordered

Grats, en veel plezier hiermee! Hoop is een beetje terug bij velen.

Reputatie 2

@Nancy1974

Wauw, daar heb je ook niet veel aan lol. Is er geen andere optie volgens hun? Jij bent hier niet in de fout, best ook contact opnemen met Bpost!

Volgens bpost kan enkel de afzender een klacht indienen. Wat volgens hen ook gebeurd is. Verder zegt proximus enkel dat we moeten wachten en ze het gaan onderzoeken. En als ze hem nog vinden hij opnieuw wordt opgestuurd. Anders het contract wordt verbroken en ik mijn voorschot terug krijg. Maar als ik dan een nieuwe wil bestellen deze niet meer onder de pre-order korting valt. Aan de telefoon zei ze ja ga dan naar de shop en koop hem daar opnieuw dan annuleren we deze. Maar ook daar is geen vooraad dus kom ik alsnog weer helemaal achteraan de lijst. Ik vroeg dan om eender welke andere kleur. Maar dit kon niet aangezien ze eerst alles gingen ‘onderzoeken’ . Gaan straks naar de politie is horen wat de opties zijn. Ook de ombudsdienst is ermee bezig. Jammer genoeg weer veel tijdverspilling…

 

 

 

Top klantenservice PX !!! Als alles goed verloopt prima, zodra het dan verkeerd gaat. Trek uw plan 😒

 

Reputatie 5
Badge +1

@Nancy1974

Wauw, daar heb je ook niet veel aan lol. Is er geen andere optie volgens hun? Jij bent hier niet in de fout, best ook contact opnemen met Bpost!

Volgens bpost kan enkel de afzender een klacht indienen. Wat volgens hen ook gebeurd is. Verder zegt proximus enkel dat we moeten wachten en ze het gaan onderzoeken. En als ze hem nog vinden hij opnieuw wordt opgestuurd. Anders het contract wordt verbroken en ik mijn voorschot terug krijg. Maar als ik dan een nieuwe wil bestellen deze niet meer onder de pre-order korting valt. Aan de telefoon zei ze ja ga dan naar de shop en koop hem daar opnieuw dan annuleren we deze. Maar ook daar is geen vooraad dus kom ik alsnog weer helemaal achteraan de lijst. Ik vroeg dan om eender welke andere kleur. Maar dit kon niet aangezien ze eerst alles gingen ‘onderzoeken’ . Gaan straks naar de politie is horen wat de opties zijn. Ook de ombudsdienst is ermee bezig. Jammer genoeg weer veel tijdverspilling…

 

 

 

Top klantenservice PX !!! Als alles goed verloopt prima, zodra het dan verkeerd gaat. Trek uw plan 😒

 

Verschieten we hier nog van. Klanten wegjagen is het. 
meanwhile niemand meer bpost mails gehad. Vanavond?

Reputatie 3

@Nancy1974

Wauw, daar heb je ook niet veel aan lol. Is er geen andere optie volgens hun? Jij bent hier niet in de fout, best ook contact opnemen met Bpost!

Volgens bpost kan enkel de afzender een klacht indienen. Wat volgens hen ook gebeurd is. Verder zegt proximus enkel dat we moeten wachten en ze het gaan onderzoeken. En als ze hem nog vinden hij opnieuw wordt opgestuurd. Anders het contract wordt verbroken en ik mijn voorschot terug krijg. Maar als ik dan een nieuwe wil bestellen deze niet meer onder de pre-order korting valt. Aan de telefoon zei ze ja ga dan naar de shop en koop hem daar opnieuw dan annuleren we deze. Maar ook daar is geen vooraad dus kom ik alsnog weer helemaal achteraan de lijst. Ik vroeg dan om eender welke andere kleur. Maar dit kon niet aangezien ze eerst alles gingen ‘onderzoeken’ . Gaan straks naar de politie is horen wat de opties zijn. Ook de ombudsdienst is ermee bezig. Jammer genoeg weer veel tijdverspilling…

 

 

 

Top klantenservice PX !!! Als alles goed verloopt prima, zodra het dan verkeerd gaat. Trek uw plan 😒

 

Verschieten we hier nog van. Klanten wegjagen is het. 
meanwhile niemand meer bpost mails gehad. Vanavond?

nowp

Reputatie 5
Badge +1

@Nancy1974

Wauw, daar heb je ook niet veel aan lol. Is er geen andere optie volgens hun? Jij bent hier niet in de fout, best ook contact opnemen met Bpost!

Volgens bpost kan enkel de afzender een klacht indienen. Wat volgens hen ook gebeurd is. Verder zegt proximus enkel dat we moeten wachten en ze het gaan onderzoeken. En als ze hem nog vinden hij opnieuw wordt opgestuurd. Anders het contract wordt verbroken en ik mijn voorschot terug krijg. Maar als ik dan een nieuwe wil bestellen deze niet meer onder de pre-order korting valt. Aan de telefoon zei ze ja ga dan naar de shop en koop hem daar opnieuw dan annuleren we deze. Maar ook daar is geen vooraad dus kom ik alsnog weer helemaal achteraan de lijst. Ik vroeg dan om eender welke andere kleur. Maar dit kon niet aangezien ze eerst alles gingen ‘onderzoeken’ . Gaan straks naar de politie is horen wat de opties zijn. Ook de ombudsdienst is ermee bezig. Jammer genoeg weer veel tijdverspilling…

 

 

 

Top klantenservice PX !!! Als alles goed verloopt prima, zodra het dan verkeerd gaat. Trek uw plan 😒

 

Verschieten we hier nog van. Klanten wegjagen is het. 
meanwhile niemand meer bpost mails gehad. Vanavond?

nowp

Pooh en morgen friday dus weer maandag 22h05 rendezvous time

Reputatie 4
Badge

@Nancy1974

Wauw, daar heb je ook niet veel aan lol. Is er geen andere optie volgens hun? Jij bent hier niet in de fout, best ook contact opnemen met Bpost!

Volgens bpost kan enkel de afzender een klacht indienen. Wat volgens hen ook gebeurd is. Verder zegt proximus enkel dat we moeten wachten en ze het gaan onderzoeken. En als ze hem nog vinden hij opnieuw wordt opgestuurd. Anders het contract wordt verbroken en ik mijn voorschot terug krijg. Maar als ik dan een nieuwe wil bestellen deze niet meer onder de pre-order korting valt. Aan de telefoon zei ze ja ga dan naar de shop en koop hem daar opnieuw dan annuleren we deze. Maar ook daar is geen vooraad dus kom ik alsnog weer helemaal achteraan de lijst. Ik vroeg dan om eender welke andere kleur. Maar dit kon niet aangezien ze eerst alles gingen ‘onderzoeken’ . Gaan straks naar de politie is horen wat de opties zijn. Ook de ombudsdienst is ermee bezig. Jammer genoeg weer veel tijdverspilling…

 

 

 

Top klantenservice PX !!! Als alles goed verloopt prima, zodra het dan verkeerd gaat. Trek uw plan 😒

 

Verschieten we hier nog van. Klanten wegjagen is het. 
meanwhile niemand meer bpost mails gehad. Vanavond?

nowp

Pooh en morgen friday dus weer maandag 22h05 rendezvous time

We kijken er al naar uit… 😂

@Nancy1974

Wauw, daar heb je ook niet veel aan lol. Is er geen andere optie volgens hun? Jij bent hier niet in de fout, best ook contact opnemen met Bpost!

Volgens bpost kan enkel de afzender een klacht indienen. Wat volgens hen ook gebeurd is. Verder zegt proximus enkel dat we moeten wachten en ze het gaan onderzoeken. En als ze hem nog vinden hij opnieuw wordt opgestuurd. Anders het contract wordt verbroken en ik mijn voorschot terug krijg. Maar als ik dan een nieuwe wil bestellen deze niet meer onder de pre-order korting valt. Aan de telefoon zei ze ja ga dan naar de shop en koop hem daar opnieuw dan annuleren we deze. Maar ook daar is geen vooraad dus kom ik alsnog weer helemaal achteraan de lijst. Ik vroeg dan om eender welke andere kleur. Maar dit kon niet aangezien ze eerst alles gingen ‘onderzoeken’ . Gaan straks naar de politie is horen wat de opties zijn. Ook de ombudsdienst is ermee bezig. Jammer genoeg weer veel tijdverspilling…

 

 

 

Top klantenservice PX !!! Als alles goed verloopt prima, zodra het dan verkeerd gaat. Trek uw plan 😒

 

Verschieten we hier nog van. Klanten wegjagen is het. 
meanwhile niemand meer bpost mails gehad. Vanavond?

nowp

Pooh en morgen friday dus weer maandag 22h05 rendezvous time

We kijken er al naar uit… 😂

Heb het gevoel da ze maar 1x leveren voor pre-orders per week…

 

Reputatie 4
Badge

@Elise1999 

Kan wel, levering tot nu toe was altijd donderdag toch? Maandag ontvangen ze het, dinsdag plaatsen ze het op de website zoals @Shamo zei. Kan wel kloppen

@Elise1999

Kan wel, levering tot nu toe was altijd donderdag toch? Maandag ontvangen ze het, dinsdag plaatsen ze het op de website zoals @Shamo zei. Kan wel kloppen

Woensdag en donderdag.

vorige week hebben mensen het woensdag en vrijdag gehad… maar ze hadden wel allemaal op dinsdag een mailtje gehad van bpost dacht ik. Ugh echt onnozel dat wij zelf beetje moeten gissen 😕

Reputatie 4
Badge

@Elise1999 

Daarom! Heb toch gecheckt, je weet nooit maar nope. Even een plaatsje reserveren voor maandag 😂 Wie weet is volgende week aan ons!

Reputatie 5
Badge +1

@Elise1999

Daarom! Heb toch gecheckt, je weet nooit maar nope. Even een plaatsje reserveren voor maandag 😂 Wie weet is volgende week aan ons!

Zolang hij er maar is op tijd want : 

 

Even tussendoor ter bijkomende info:

Er zijn toch nog problemen met iPhone 15 Pro ook nadat  iOS 17.0.3 wel het snel laden blijkbaar opgelost heeft, zijn er toch nog meldingen van gebruikers van aanhoudende hitteproblemen en ook een  nieuw probleem met het inbranden van het scherm!

Reputatie 2

Even tussendoor ter bijkomende info:

Er zijn toch nog problemen met iPhone 15 Pro ook nadat  iOS 17.0.3 wel het snel laden blijkbaar opgelost heeft, zijn er toch nog meldingen van gebruikers van aanhoudende hitteproblemen en ook een  nieuw probleem met het inbranden van het scherm!

Als goed maker iedereen een gratis spatel. Dan kunnen we misschien nog een eitje bakje op ons nieuwe iPhone?

Reputatie 5
Badge +1

Even tussendoor ter bijkomende info:

Er zijn toch nog problemen met iPhone 15 Pro ook nadat  iOS 17.0.3 wel het snel laden blijkbaar opgelost heeft, zijn er toch nog meldingen van gebruikers van aanhoudende hitteproblemen en ook een  nieuw probleem met het inbranden van het scherm!

Als goed maker iedereen een gratis spatel. Dan kunnen we misschien nog een eitje bakje op ons nieuwe iPhone?

Ooh ja bespaart ons een airfryer voor kerst 🤣

Reputatie 5
Badge +1

Ik dacht kga nog eens horen, zelfs op chat is er nu al een standaard afwimpelantwoord  🤣

 

Ik dacht kga nog eens horen, zelfs op chat is er nu al een standaard afwimpelantwoord  🤣

 

Aan de telefoon ook 

Reputatie 5
Badge +1

Ik dacht kga nog eens horen, zelfs op chat is er nu al een standaard afwimpelantwoord  🤣

 

Aan de telefoon ook 


de werklast verminderen he voor al t personeel dat niks weet  en geen 5000 versies krijgen …

Reputatie 5
Badge +1

En nu werkt de link niet meer wie op 15/09 bestelde is ie n maand oud , no more tracking..

Reputatie 3
Badge

En nu werkt de link niet meer wie op 15/09 bestelde is ie n maand oud , no more tracking..

Welke link?

Reageer