Vraag

omruilen decoder android tv

  • 30 August 2020
  • 25 reacties
  • 1297 Bekeken

Dag, Ik heb een abonnement genomen all stars en all sports. Vanaf 15 september krijg ik daarbij Disney+ erbij. Ik heb nog altijd een ouder deocder hier staan. De klantendienst heeft gezegd dat die dan wordt automatishc wordt omgeruild naar de Android tv- decoder.

Klopt dit en is dit vanaf 15 september. Wordt dit dan opgestuurd of hoe gebeurt dat dan. En naar activatie toe.

Kan er daar iemand meer uitleg over geven.

Mvg Jeroen


25 reacties

Als de Proximus medewerkers hier op het forum morgen, maandag, terug langskomen, kunnen ze dit verder bespreken/regelen voor u.

Reputatie 6
Badge +3

@jerika 

Het klopt dat de decoder omgeruild wordt, als u uw klantgegevens aan uw forumprofiel toevoegd, kunnen we ook controlleren of dit al gepland staat of het eventueel zelf inplannen.

 

In verband met activatie van Disney+ en aanmaken van account hiervan, blijven we u een antwoord schuldig. We kunnen pas info delen en hulp rond bieden wanneer het in ons land verschijnt.

Ok ik heb mijn klantgegevens in het forumprofiel ingegeven. Mischien kunnen jullie dit bekijken wanneer die omruiling wordt ingepland. Alvast bedankt voor jullie antwoord 

Met vriendelijke groeten Jeroen declercq

Reputatie 7
Badge +4

Ok ik heb mijn klantgegevens in het forumprofiel ingegeven. Mischien kunnen jullie dit bekijken wanneer die omruiling wordt ingepland. Alvast bedankt voor jullie antwoord 

Met vriendelijke groeten Jeroen declercq


hi, we doen het nodige om je een nieuwe decoder op te sturen

Reputatie 1

Kunnen jullie voor mij ook eens kijken voor de omruiling naar de nieuwe decoder? 

Ter info: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen  zodat de proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen gaan.

Reputatie 7
Badge +4

Kunnen jullie voor mij ook eens kijken voor de omruiling naar de nieuwe decoder? 


hi, ik kijk om dit voor je in orde te brengen

Reputatie 1

Kunnen jullie voor mij ook eens kijken voor de omruiling naar de nieuwe decoder? 


hi, ik kijk om dit voor je in orde te brengen

Beste, 

 

Decoder gisteren ontvangen maar vrij zeker dat dit terug een v6 is en niet de nieuwe Android decoder. 

Kan je dit even nakijken? 

Mvg Pieter

Kunnen jullie voor mij ook eens kijken voor de omruiling naar de nieuwe decoder? 


hi, ik kijk om dit voor je in orde te brengen

Beste, 

 

Decoder gisteren ontvangen maar vrij zeker dat dit terug een v6 is en niet de nieuwe Android decoder. 

Kan je dit even nakijken? 

Mvg Pieter

De android decoder herkent u aan de microfoon op de afstandsbediening

Reputatie 1

Kunnen jullie voor mij ook eens kijken voor de omruiling naar de nieuwe decoder? 


hi, ik kijk om dit voor je in orde te brengen

Beste, 

 

Decoder gisteren ontvangen maar vrij zeker dat dit terug een v6 is en niet de nieuwe Android decoder. 

Kan je dit even nakijken? 

Mvg Pieter

De android decoder herkent u aan de microfoon op de afstandsbediening

Niet te vinden! 

V7
V6

 

Reputatie 1

Ik had een v6 en heb een v6 gekregen. 

Gewoon afwachten tot morgen wanneer iemand van de proximus forummedewerkers hier terug langskomt om dit verder voor je te regelen.

Reputatie 7
Badge +4

Ik had een v6 en heb een v6 gekregen. 


hi ik laat nakijken wat er is misgegaan met de levering en stuur je de correcte decoder op

Reputatie 1

Ik had een v6 en heb een v6 gekregen. 


hi ik laat nakijken wat er is misgegaan met de levering en stuur je de correcte decoder op

Goeiemiddag, 

 

Geen idee wat er misloopt maar ik heb opnieuw een v6 ontvangen ipv de gevraagde v7. 

Kan u dit nog eens nakijken?

 

Reputatie 7
Badge +4

Daar staat een v7 decoder aangemeld momenteel en geen V6 decoder. 

Reputatie 1

Daar staat een v7 decoder aangemeld momenteel en geen V6 decoder. 

Beste, 

Bedankt voor u reactie, ik ga uit van de info die op de doos staat van de geleverde decoder, zowel op de decoder die vorige week geleverd werd, als degene die vandaag geleverd werd staat er "decoder v6" en ziet deze er visueel ook uit zoals een v6 (zie reactie Martin) 

Reputatie 7
Badge +4

Kan je mij het MAC adres van de decoder geven en de softwareversie die je ziet ? Dan weten we het onmiddellijk .

Reputatie 1

 

‘t is dus inderdaad een V6 :relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

Kan je mij nu het MAC adres doorgeven die op het etiket staat op de decoder? Want op het lijnnummer (gelinkt aan je profiel) staat maar 1 decoder aangesloten en dat is een V7 decoder.  Daar staat zelfs geen V6 op aangemeld, dus ofwel werken we hier op gegevens die fout op het profiel staan ofwel is er iets anders aan de hand.

Reputatie 1

Oude decoder

 

Decoder die vorige week werd ontvangen en nu actief is

 

Reputatie 1

Voor TV 093******: klantnummer 619******

Reputatie 7
Badge +3

Voor TV 093******: klantnummer 619******

Dit verklaart alles. De gegevens waren fout. De Android TV decoder (V7) komt deze week nog bij je aan. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Beste,

Ik heb zelf ook een oude decoder staan.

Deze moet ik regelmatig resetten door een freeze van het beeld.

Zou het mogelijk zijn om te bekijken om deze te vervangen aub?

Bedankt!

Mvg

Reageer