Op 2 juni anvraag gedaan voor verhuis van al mijn proximusdiensten naar een appartementsgebouw waar ik een nieuwe flat kocht. Aanvraag correct geregistreerd Ondertussen al 25 maal gebeld met 0800 22 800. Oorspronklijk was er een afspraak voor 3 juli. Kon niet nagekomen worden omdat er buiten het gebouw nog werken nodig waren. Sedertdien krijg ik via het callcenter telkens een ander antwoord op mijn vraag wanneer men mij komt aansluiten. Telkens zegt men dat een technicus mij dezelfde dag zal contacteren, maar nog niets gehoord of gezien. Ondertussen zijn we al twee weken verhuisd en betaal ik o.a. voor TV en vaste lijn die ik niet heb.. Als oplossing kreef ik een tijdeljke router, maar daarmee heb ik nog geen TV of geen vaste lijn, maar op mijn factuur betaal ik er wel voor.. Het eigenaardige is dat in hetzelfde appartementsblok een Belfius-filiaal is, waar men blijkbaar direct een aansluiting met Proximus kon krijgen.. Ik zou graag eindelijk een technieker op bezoek krijgen of een definitieve datum voor mijn aansluiting krijgen. Als dit tegen midden deze week niet in orde is, zal ik mij verplicht zien om hiermee naar de pers te stappen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.