Vraag

Nieuwe klant/aansluiting

  • 11 October 2022
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Klantennr. Proximus : 29565522

Op 14/09 een nieuw contract afgesloten op plaatselijk Belfius-kantoor in het kader van de (tijdelijke) samenwerking Proximus/Belfius.

Dezelfde dag 3 mails ontvangen van Proximus waaronder ook de bevestiging voor installatie op 29 september 2022, tussen 09u00 en 13u00 (Ref. 236872559).

Heden zijn wij 11 oktober en hebben wij nog steeds niemand gezien of gehoord.  Na meerdere contacten met de klantendienst, met vele beloftes (wij contacteren u vandaag nog terug, e.d.), is er, tot op heden, nog steeds geen reaktie.

Een beetje wachten is geen groot pobleem - Een beetje langer wachten, is ook nog geen probleem - Maar volledig genegeerd worden, vind ik wel een groot probleem.

Overzetten van de 2 GSM-nummers verliep daarentegen wel feilloos, waarvoor dank.

Hopelijk krijg ik via deze weg toch nog een reaktie.


2 reacties

Ondertussen  best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

Dag @TVdb je feedback werd onder referentie IM12017312 doorgestuurd aan de Dienst Dispatch. Zij zullen je zo snel mogelijk contacteren! Groetjes, Heidi

Reageer