Beantwoord

nieuwe installatie van fiber



Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@meeki001 Graag gedaan. Hopelijk werkt nu alles zoals het moet. 

@HadewychT Installateur is langs geweest, maar had slecht 1 decoder ipv 2 mee en wel de tweede booster had hij ook mee, dus nu nog 1 decoder krijgen die mij normaal zal toegezonden worden op 29 of 30 maart. Ik hou u hier op de hoogte. Maar er zijn nog wat problemen te melden zijnde: binnen mijn pakket heb ik dus ook netflix en Disney+ zitten, maar Disney+ krijg ik niet geopend omdat hij mij steeds vraagt een abonnement af te sluiten terwijl dit eigenlijk al binnen mijn abonnement zit. Ik kan inloggen, maar het niet openen. Netflix werkt perfect.

 

@Pat52 , klopt allemaal wat je zegt en heb ik ook bekomen, tot je u wilt registreren bij Disney+, dan ook bij PayPal wordt er om een kaart gevraagd met CVV-beveiligingscode.

Reputatie 7
Badge +3

@meeki001  Disney+  vermeld het zelfs op hun eigen website dat je via PayPal met je bankaart eraan gekoppeld  als betaal middel een abonnement kan afsluiten. 

Welke betalingsmogelijkheden worden ondersteund? | Disney+ (disneyplus.com)

Hier leggen ze de procedure uit over PayPal voor Disney+

Hoe voeg ik een bankrekening toe aan mijn PayPal-rekening? | Disney+ (disneyplus.com)

Hoe kan ik Disney+ activeren bij de tv-opties All Stars/All Stars & Sports?

Hoe kan ik Disney+ activeren bij de tv-opties All Stars/All Stars & Sports? | Disney+ (disneyplus.com)

Anders eens telefonisch contact opnemen met Disney+ want ze moeten de registratie via PayPal accepteren zonder een CVV code te eisen via PayPal.  Telefoonnummer Disney+   +32 258 80945

Reputatie 7
Badge +4

@meeki001 Hopelijk heb je ondertussen de extra decoder aangekregen en lukt het om hem te installeren. 

Ale info over de activatie en het gebruik van Disney+ vind je hier. Laat het zeker weten moest het hiermee nog niet lukken. 

@HadewychT beste, de decoder is geleverd en operatief, verder kan ik u melden de uitgelegde stappen te hebben gevolgd ivm activatie van Disney+ tot het punt dat ik een mail zou hebben ontvangen met een activatiecode. Helaas heb ik deze dus niet ontvangen. Trouwens kom ik ook nergens uit om deze te kunnen invullen. Het enige waar ik op uit kom heb ik in de bijlage gepost en zoals u ziet, word er dus om een abonnement aansluiting gevraagd die ik trouwens niet zou kunnen activeren daar ik enkel een gewone maestro kaart heb en deze er dus niet tussen staat en ze trouwens geen beveiligingscode heeft. Wat nu ?

 

dus nog steeds niet opgelost jawadde

Reageer