een vraagje, is het standaard dat wanneer je een nieuwe installatie neemt die geplaatst is door een technieker, dat men dan ook de decoders vervangt?
Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineeleen vraagje, is het standaard dat wanneer je een nieuwe installatie neemt die geplaatst is door een technieker, dat men dan ook de decoders vervangt?
Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineeldus nog steeds niet opgelost jawadde
Ondertussen vind je al wat info hoe de installatie verloopt, hier ↔ Hoe verloopt de installatie van glasvezel? | Proximus
- Proximus Fiber installatie in uw appartement - YouTube
- Zo leggen wij een bliksemsnel en stabiel fibernetwerk aan (fiberklaar.be)
- Kies voor fiber in je appartementsgebouw: klaar in 5 stappen - Fiberklaar
ook wat info hier ivm → Beste opstelling voor FIBER in appartementsgebouw
De fiberkabel ligt tot in de gezamelijke kelder in ons appartementsgebouw.
Bij de installatie van de fiber-kabel, stel ik mij de vraag; gaat de technieker de kabel en aansluitdoos/verdieping in de daarvoor voorziene schacht leggen EN de kabel naar mijn appartement door de bestaande buis tot aan de bestaande stekkerdoos trekken.
als bij ware is het gelukt en dus een heel dikke merci Pat52 , ja eindelijk Disney + dus.
Als ik je ooit tegen kom, dan drinken we er ene op (lees meerdere ;-) ).
Nogmaals bedankt
Mvg Meeki
PayPal procedure
We storten 0,01 EUR op uw bankrekening. Het bedrag moet binnen 3 dagen op uw rekening staan met ernaast een code van vier cijfers. Controleer uw online bankafschrift of neem contact op met uw bank om de code te vinden.
Zodra u de viercijferige code hebt:
Wanneer u een bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegt, moet u eerst een machtiging tot automatische incasso accepteren voordat u de rekening gebruikt om betalingen te verrichten.
Eenmaal dit in orde is kan je je registreren op Disney+ met PayPal zonder een CV code te moeten invullen.
Hier leggen ze de procedure uit over PayPal voor Disney+
Anders eens telefonisch contact opnemen met Disney+ want ze moeten de registratie via PayPal accepteren zonder een CVV code te eisen via PayPal. Telefoonnummer Disney+ +32 258 80945
net even geprobeerd een PayPal account aan te maken en wat zie ik terug verschijnen????? je moet een kaart ingeven die een cvv code heeft (zijnde visa, american express of mastercard) en die heb ik niet ik heb enkel een maestro card (mistercash kaart). Dus deze mogelijkheid lukt voor mij dus ook weer niet. Nee ik vraag mij geen andere kaarten aan, bij mijn bank zijn die vrij duur, dus ja wederom geen geluk :-(
Als je de mail krijgt om je email te bevestigen en daar op klikt
kom je terecht op de pagina van PayPal waar je de optie hebt tussen kredietkaart en bankrekening te koppelen. PayPal: Wallet Bankrekening of Kredietkaart koppelen
ben ik dus niet en nu echt veranderen van bank, dat zit er dus echt wel niet in hoor ;-)
Als je bij BNP Paris Bas fortis zou zijn , dan werken die met debet kaart /crediet kaart gecombineerd zonder meerkost.
net even geprobeerd een PayPal account aan te maken en wat zie ik terug verschijnen????? je moet een kaart ingeven die een cvv code heeft (zijnde visa, american express of mastercard) en die heb ik niet ik heb enkel een maestro card (mistercash kaart). Dus deze mogelijkheid lukt voor mij dus ook weer niet. Nee ik vraag mij geen andere kaarten aan, bij mijn bank zijn die vrij duur, dus ja wederom geen geluk :-(
Of de PayPal app downloaden naar je toestel via PayPal-app: Eenvoudig geld overmaken met onze app | PayPal NL Belgie om je registratie te starten bij PayPal
Als dat gebeurd is dit als betaal middel instellen bij Disney+ , maar er worden de eerste 12 maanden geen kosten in rekening gebracht.
Beste, intussen heb ik terug een mail gekregen met de code.
Maar blijkt dat men zich enkel kan aanmelden met een Visa, Mastercard of PayPal en niet met een maestro kaart. Laat het nu net zijn dat ik geen enkele van deze heb.
Na telefonisch contact heeft men mij gewoonweg verteld dat ik dan geen Disney + kan krijgen of ik moet mij een visa kaart aanvragen (deze kost best veel per jaar bij mijn bank) wat ik uiteraard niet ga doen. M.a.w. krijg ik dus niet wat er binnen mijn aangevraagd pakket zit en blijkt dat Proximus mij daar ook niet verder wil in helpen. Hopend toch nog een oplossing te bekomen mvg Meeki
ik zie in onze systemen dat je op 8-4 via mail een code hebt toegestuurd gekregen
Hopelijk alles in orde ondertussen?
sorry voor de late reactie
Groetjes
Tina
Als deze afspraak u niet past kan u deze aanpassen via MyProximus
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.