21/11 krijg ik op TV toestel met V5 compact decoder melding van ‘TV Box update’ wat een aantal keren in een loop draait zonder resultaat.
Proximus Support adviseert / belooft om het toestel door een identiek model te vervangen.
Nadien blijkt update toch te lukken en ik informeer hen hierover, de Proximus TV support adviseert om toch de wissel te doen.
Met vertraging bij bpost krijg ik vandaag (25/11) de zending en ik verbaas me bijzonder, er worden 3 (drie) decoders V7 geleverd ipv één V5 compact. Begrijpe wie kan…
Ik bel de klantendienst met doorverbinding naar technieker en finaal de commerciële dienst (call van 56’20” in totaal) waarbij niemand mij kan vertellen waarom deze bizarre wissel (drie voor de prijs van één) is gebeurd.
Het bekomen van een retourdocument om die 3 decoders terug te sturen blijkt niet evident en ik wacht er uren later nog steeds op.
Proximus maakt er echt een zootje van en outsourcing support aan NL call centers is regelrecht drama.
Dit geeft veel frustratie en tijdverlies voor mezelf en het kostenplaatje voor Proximus is eveneens bijzonder negatief.
Open vraag: Wanneer mag ik retourdocument bekomen?
Vraag
Miserie miserie miserie met Proximus
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.