Skip to main content

ik heb mijn Surface Go 2 64GB/4GB + Type cover black niet gehad op 9/11 van bpost wel een email dat het geleverd is en getekend mijn naam is nick en er geeft iemand getekend met nikita maar ik was thuis en niemand gehoord of gezien van bpost pakje wel geleverd hoe kan dat mijn bar code is 323200074943657342001040 

de postbode had geen toestemming om pakje bij de buur af te geven is nu wel gebeurd heb vandaag kun met barcode de postbode kunnen bereiken en ie zegt afgeleverd bij buurvrouw zij weet van niets politie gebeld voor klacht in te dienen zaterdag op afspraak    maar hoe zit dat nu met mijn pakje ben ik dat nu kwijt ofwa kan er iemand daar op antwoorden aub 

  •  

@cola1978 je bent het wel verwarrend aan het maken door zo verschillende topics met de zelfde inhoud aan te maken?

@ProximusMedewerkers zie ook 

→ https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/surface-go-2-64gb-4gb-type-cover-black-54680?postid=691632#post691632

→ https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/surface-go-2-64gb-4gb-type-cover-black-54680?postid=691632#post691632

 


ik heb mijn pakje niet gehad met barcode 323200074943657342001040  wat moet ik nu doen ik heb al naar proximus geweest maar zu zeggen dat ik bij bpost met klacht indienen en een document moet vraag maar bpost zegt dat allen proximus klacht kan indien dat is nu al een week dat ik van het ene maar het ander moet loop maar ben nog geen stap verder 


Morgen kunnen de Proximus forummedewerkers je verder inlichten of zij al een dossier opgesteld hebben en een klacht bij BPost hebben neergelegd  .

@cola1978 hier werdt ook een min of meer vergelijkbaar probleem aangepakt door Proximus forummedewerker → https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/diefstal-iphone-tijdens-levering-53830?postid=691932#post691932

 

@Proximus_Forummedewerkers hier werden door cola1978 verschillende berichten gepost rond het zelfde thema/probleem , zie de verschillende links naar die berichten hier→ https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/pakje-54689?postid=691642#post691642


bedankt Martin zal morgen iets van mijn laat hoor gr


weet er al iemand of er al dossier opgesteld hebben en een klacht bij BPost hebben neergelegd  .


weet er al iemand of er al dossier opgesteld hebben en een klacht bij BPost hebben neergelegd    barcode 323200074943657342001040


@Proximus_forummedewerkers

ik zie dat @cola1978 een nieuw bericht heeft opgesteld maar is eigenlijk het vervolg van dit bericht hier

→ https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/mijn-pakje-54721?postid=692011#post692011


vind het erg dat er niemand van proximus of van bpost mij wilt helpen zu zeggen alle 2 ik kan niets doen de ene steek het op de andere ik had een installatie gepland voor vrijdag voor internet tv en pc en netflix ga de planning afzeggen als nieuwe klant voel ik mij in de steek gelaten 


@cola1978 Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik heb hiervoor dossier 49639030 opgemaakt en in behandeling genomen. Ik ga je hierover zo meteen een mail sturen waarop je me rechtstreeks kan antwoorden. Groetjes, Antonella


@cola1978 Bij de buren is dus ook niets geleverd? Groetjes, Antonella

PS: ik heb alle aparte topics samengevoegd, nogmaals mijn excuses voor het laattijdig antwoord


nee ook niet bij de buren heb die papieren doorgestuurd maar u heb u zu gehad gr


@cola1978 Ik heb de papieren gehad, dank u wel. Ik doe het nodige en hou je via mail op de hoogte. Groetjes, Antonella


bedankt op voorhand Antonella gr


hoe moet ik een afspraak wijzigen  telkens fout melding 


Heb je al eens geprobeerd door eerst een privaat venster in je browser te openen op je pc of laptop, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar https://www.proximus.be/login/nl/default.html (alle cookies aanvaarden)

of het dan wel lukt.


@cola1978 Bij de buren is dus ook niets geleverd? Groetjes, Antonella

PS: ik heb alle aparte topics samengevoegd, nogmaals mijn excuses voor het laattijdig antwoord

@AntonellaD hier het vervolg van @cola1978 zijn probleem → afspraak aanpassen lukt niet | Proximus Forum


Dank je wel @Martin  :raised_hands_tone2:

@cola1978 Ik heb je een link doorgestuurd via privébericht. Mocht het niet lukken via deze weg, laat me dan gerust weten welke datum en dagdeel je verkiest. Groetjes, Antonella

 


Reageer