ik heb mijn Surface Go 2 64GB/4GB + Type cover black niet gehad op 9/11 van bpost wel een email dat het geleverd is en getekend mijn naam is nick en er geeft iemand getekend met nikita maar ik was thuis en niemand gehoord of gezien van bpost pakje wel geleverd hoe kan dat mijn bar code is 323200074943657342001040
de postbode had geen toestemming om pakje bij de buur af te geven is nu wel gebeurd heb vandaag kun met barcode de postbode kunnen bereiken en ie zegt afgeleverd bij buurvrouw zij weet van niets politie gebeld voor klacht in te dienen zaterdag op afspraak maar hoe zit dat nu met mijn pakje ben ik dat nu kwijt ofwa kan er iemand daar op antwoorden aub
@ProximusMedewerkers zie ook
ik heb mijn pakje niet gehad met barcode 323200074943657342001040 wat moet ik nu doen ik heb al naar proximus geweest maar zu zeggen dat ik bij bpost met klacht indienen en een document moet vraag maar bpost zegt dat allen proximus klacht kan indien dat is nu al een week dat ik van het ene maar het ander moet loop maar ben nog geen stap verder
Morgen kunnen de Proximus forummedewerkers je verder inlichten of zij al een dossier opgesteld hebben en een klacht bij BPost hebben neergelegd .
@Proximus_Forummedewerkers hier werden door cola1978 verschillende berichten gepost rond het zelfde thema/probleem , zie de verschillende links naar die berichten hier→ https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/pakje-54689?postid=691642#post691642
bedankt Martin zal morgen iets van mijn laat hoor gr
weet er al iemand of er al dossier opgesteld hebben en een klacht bij BPost hebben neergelegd .
weet er al iemand of er al dossier opgesteld hebben en een klacht bij BPost hebben neergelegd barcode 323200074943657342001040
@Proximus_forummedewerkers
ik zie dat
→ https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/mijn-pakje-54721?postid=692011#post692011
vind het erg dat er niemand van proximus of van bpost mij wilt helpen zu zeggen alle 2 ik kan niets doen de ene steek het op de andere ik had een installatie gepland voor vrijdag voor internet tv en pc en netflix ga de planning afzeggen als nieuwe klant voel ik mij in de steek gelaten
PS: ik heb alle aparte topics samengevoegd, nogmaals mijn excuses voor het laattijdig antwoord
nee ook niet bij de buren heb die papieren doorgestuurd maar u heb u zu gehad gr
bedankt op voorhand Antonella gr
hoe moet ik een afspraak wijzigen telkens fout melding
Heb je al eens geprobeerd door eerst een privaat venster in je browser te openen op je pc of laptop, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar https://www.proximus.be/login/nl/default.html (alle cookies aanvaarden)
of het dan wel lukt.
PS: ik heb alle aparte topics samengevoegd, nogmaals mijn excuses voor het laattijdig antwoord
Dank je wel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.