Wij hadden 2 tv’s besteld op dinsdag, en de leverdatum op gisteren vrijdag ingesteld. Tot onze grote verbazing heeft Black tot op heden nog steeds niets geleverd! Als ik dan vraag aan Proximus of zij iets kunnen te weten komen, vragen ze de bestelnummer, en daar blijft het bij. Geen antwoord of dergelijks. De bestelling is nochtans wel al betaald. Vreemde situatie! Zo behandel je toch geen jarenlange klanten!
TUI: hier komt niemand langs in het weekend van het Proximus forumteam zelf,
de helpdesk daarentegen is wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800.
Ondertussen is dit peobleem zich langzaam aan aan het oplossen. Na veel getelefoneer en gemail hebben ze gisteren gesnapt dat er een bestelling nog helemaal niet was ingegeven. De mijne dus! Nochtans heb ik bevestiging ontvangen hieromtrent! Onbegrijpelijk! En zeer jammer!
Het was wel een actie op de Enjoy-website, en niet de actie van de packs met een cadeau t.w.v. €69! Deze tv’s waren wel duurder. De actie van Enjoy heeft helemaal niets te maken met bestaande of nieuwe klanten. Enjoy is de opvolger van de Premium club. Ik heb er trouwens ook 3 tickets voor de expo van Keith Haring in BOZAR gekocht, deze waren ook niet enkel voor nieuwe klanten. Wat betreft 2 tv’s: er zijn 2 klantnummers, nl. die van mij en die van mijn moeder. Eén exemplaar is trouwens een kerstcadeau voor mijn moeder.
Na veel heen-en-weergemail werd dit probleem uiteindelijk degelijk opgelost.
Tv’s zijn allen terecht, gerepareerd of vervangen. Jammer dat dit een valse start kende.
Iedereen uiteindelijk tevreden. Groeten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.