Vraag

Levering Toestel

  • 16 January 2020
  • 7 reacties
  • 580 Bekeken

Beste 

Ik heb op 11/01/2020 een iphone 11 64gb besteld. Het toestal was op voorraad wanneer ik het heb besteld. Het bestelnummer is R4WEBSHOP006619665. Ik kreeg ook een email van 

no-reply@proximus.com waarin ik een scan van mijn ID moest doorsturen, dit heb ik maandag gedaan en heb geen bevestiging gehad dat alles in order was. Wanneer kan ik dit toestal verwachten ik ben al 4 werkdagen aan het wachten. 

Er is een proximus shop bij mij in de buurt kan ik anders mijn iphone daar halen met een aankoopbewijs?

Met vriendelijke groeten 

Jelle Put


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Jelle,
Ik heb het order nagekeken en dit is in onderzoek bij onze financiële dienst.
Ze gaan je zeker nog contacteren ivm het verdere verloop.
Alvast excuses voor het wachten.
Mvg, Koen

Beste KoenN

 

Hoe gaan ze mij contacteren? Mail of via het forum? De reden dat ik de gsm via proximus heb gekocht is omdat ze snelle levering beloven, dit is blijkbaar niet het geval. En hoelang zal het nu weer duren voordat ze me contacteren? 

 

Mvg

JP

Reputatie 7
Badge +4

Onze financiële dienst heeft nog een kopie nodig van uw identiteitskaart.
Je kan deze doorsturen naar doc@proximus.com
Wanneer deze in ons bezit is zal het order verder doorlopen en het toestel asap geleverd worden.
Mvg, KoenN

Waarom heb ik mijn ID dan al eens eerder moeten doorsturen…..???

 

Dit heb ik maandag al gedaan en nu moet ik nog eens doorsturen???

 

Reputatie 7
Badge +3

@JellePut Indien u alle info al heeft doorgestuurd zal het wel in orde komen.Van zodra alles in orde is gaat men u hierover informeren.Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

@Joel M 

Ik heb gisteren dus die mail gedaan en mijn ID naar doc@proximus.com gestuurd. Ik heb bevestiging gehad dat het in orde was.

Nu krijg ik een mail dat het niet in orde is en dat ik het weer naar een andere email moet sturen?? Ik heb MAANDAG al mijn ID naar dat andere adres gestuurd en nu willen ze dat ik dat nog eens doe???

Dit is al de 2de keer dat ze mij deze email sturen en heb nu al 2x mijn ID moeten doorsturen naar jullie??????

Wat is dit voor service?

 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Jelle,
Ik zie dat alles geactiveerd is en momenteel werkt.
Mvg, Koen

Reageer