Zaterdag in de Proximus shop een toestel besteld om aan mijn huidig abbo toe te voegen ( galaxy z flip 3 128gb phantom black )
Was niet op stock maar verkoper zei gewoon wat documenten tekenen en het toestel staat Dinsdag aan de deur.
Het is nu Dinsdag 18u en geen telefoon te zien, geen postbode tussen 8 en 17u, geen briefje in de bus en vooral ook geen track and tracé e-mail gehad gisteren, niet van Proximus en niet van Bpost.
Enige mail die ik heb gehad was Zaterdag 1 van Proximus “details van de aanvraag”
daarin staat Dataphone 2.5gb aan 25 per maand en Flip 3 eenmalig 199, die heb ik ook Zaterdag betaald in de shop een een kas ticket gehad.
Maar mijn enige vraag is, waar is mijn toestel van 800+ Euro ??
Zonder track and trace is het een beetje wachten zoals een blinde tegen de muur kijkt…
klantendienst gebeld vanmiddag en die konden ook geen tracking zien maar het moest wel “vandaag komen” volgens haar.
Net ook even terug in de shop geweest en de oplossing was “ wacht tot morgen en bel anders naar Bpost met het referentie nummer van je aanvraag en dan “zouden ze iets moeten kunnen zien “
aangezien niemand me kan zeggen waar mijn pakket is en of het vandaag daadwerkelijk onderweg was probeer ik het hier nog maar eens maar eerlijk gezegd vind ik het weer een heel gedoe voor een hele simpele binnenlandse zending.
in MyProximus zie ik ook nergens een verwijzing naar de order of dat er een z flip 3 aan mijn abbo zou zitten, de extra 2.5gb zie ik ook nog niet maar dat is me nog allemaal een beetje bijzaak zonder mijn nieuwe smartphone…